Aslında bu sadece Türkiye ile ilgili bir durum değil şu anda kıyamet alametlerinden bir tanesi insanların ölümü unutması kibir ve EGO içinde yaşaması halbuki mezarlık ziyareti yaptığında nereden geldiğini nereye gideceğini çok iyi görüyorsun
Kibirlendik ruhumuzu pislettik. Aç gözlülükle, bencillikle belki de en kötüsü cimrilikle. Oysa paylaşmaktan, anlamaktan, dinlemekten, sevmekten kimseye zarar gelmezdi. Nezaketimizi her koşulda herkese karşı muhafaza etsek bunlar olmazdı belki de
Bu üstün görme hali aslında çok kırılgan bir özgüvenin maskesi 💔 İnsan kendini değersiz hissettikçe başkalarını küçültüp rahatlamaya çalışıyor. Toplumsal baskı, yarış kültürü, sosyal medyadaki “mükemmel hayatlar” da bunu besliyor 🤯
Sen bu durumu fark ettiğin için zaten çoğundan daha bilinçlisin 💫 Empatin ve sorgulaman çok kıymetli 🌿✨