Neden Türkler egoist ve kendini bişey zannediyor hep?

Kürt arkadaşlarım var ama hiç öyle değiller çıkar ilişkisi her kesimde var ama Türkler daha çıkarcı ve sinsi ayrıca sürekli bir ego içinde. O kimki ben onunla konuşayım veya arkadaş olayım vs statü yarışı ve sürekli olan rekabet insanı insan yerine koymuyor. Ve kimi zaman insanlar düşman hâline geliyor.
Neden Türkler egoist ve kendini bişey zannediyor hep?
Cevapla