Türkler neden kendini bişey zannediyor?

Ne Batı ve Kuzey Avrupa gibi gelişmişlik var ne Araplar kadar zenginlikleri var ne Slavlar kadar güzel/yakışıklı durumu var. Ne Latinler kadar hayatta enerjik ve mutlular. Bunu çok daha indirgeyerek anlatabilirim ama olayı siz anladınız bence. Bütün bunlara rağmen hep bir havadan bakmalar kendini bişey zannetmeler falan. Olum fakir ve cahilsiniz ya
Türkler neden kendini bişey zannediyor?
Cevapla