Kadının kıskançlığından, arsızlığından, terbiyesizliğinden artık bıktım ve bayram günü 10 yıllık evliliği terk edip gittim.
Hâlâ arayıp bizden para isteme diyor. Çok bağırdı bana, eşi, benim eşim, evdeki yardımcı abla araya girdi ama gerçekten karabela gibi bi şey kimse zapt edemiyor.
Ben bu kadına ne yapabilirim? Sürekli kıyas, sürekli eleştiri, sürekli küçümseme. Sürekli benim para için evlendiğimi söylüyor. Düzgün bi mesleğim olmamasına rağmen ben hep çalıştım. Kendilerinin bana aldığı bi giyim çorap bile yok. Kıskançlıktan düğün yapılmadı, nikâha gelmedi. Gerçekten sıkıntılı bi kadın
Maalesef eşim de artık bunun entrikalarından çok yoruldu ve sağlığını kaybetti. Bu ortamda daha fazla durmak istemiyorum bu kesin. Ama can sıkmadan da gitmek istemiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Çok zorlanmışsın ve bayram günü bile bunları yaşamak yıpratıcı 💔 Uzun süre sabretmişsin aslında. Kayınvalideni değiştiremezsin ama sınır koyabilirsin. Onunla iletişimi tamamen kes. Eşinle sakin bir ortamda konuş ve “ben böyle bir hayat istemiyorum” diye duygularını net anlat 🧠💬
Evliliği bitireceksen de bunu kayınvalideye tepki için değil kendin için yap. Kararını alırken profesyonel destek alman iyi olur. Hem hukuki hem psikolojik destek seni güçlendirir 💪✨ Unutma sorun sende değil. Sürekli hakaret ve küçümseme ciddi bir duygusal şiddet. Kendini koruma hakkın var 🌿💚