Kayınvalide evliliğimizi bitirdi, 10 yıllık evliliği terk ederken eşime ve ailesine karşı ne yapmalıyım?

Kadının kıskançlığından, arsızlığından, terbiyesizliğinden artık bıktım ve bayram günü 10 yıllık evliliği terk edip gittim.

Hâlâ arayıp bizden para isteme diyor. Çok bağırdı bana, eşi, benim eşim, evdeki yardımcı abla araya girdi ama gerçekten karabela gibi bi şey kimse zapt edemiyor.

Ben bu kadına ne yapabilirim? Sürekli kıyas, sürekli eleştiri, sürekli küçümseme. Sürekli benim para için evlendiğimi söylüyor. Düzgün bi mesleğim olmamasına rağmen ben hep çalıştım. Kendilerinin bana aldığı bi giyim çorap bile yok. Kıskançlıktan düğün yapılmadı, nikâha gelmedi. Gerçekten sıkıntılı bi kadın

Maalesef eşim de artık bunun entrikalarından çok yoruldu ve sağlığını kaybetti. Bu ortamda daha fazla durmak istemiyorum bu kesin. Ama can sıkmadan da gitmek istemiyorum

Kayınvalide evliliğimizi bitirdi, 10 yıllık evliliği terk ederken eşime ve ailesine karşı ne yapmalıyım?
Cevapla