Bu sene de exine bayram bahanesi ile mesaj attın mı?

Bana atan exler oldu ama ben atmadım

Bu sene de exine bayram bahanesi ile mesaj attın mı?
Güncellemeler
3 ay
Bu soru ile kilom arasında bir bağlantı kuramadım da siz nasıl kurdunuz? 🤔
Bu sene de exine bayram bahanesi ile mesaj attın mı?
Cevapla