1 yılYok hayır stalk yaparken değil bazen aşağı yukarı yaparken sorularda o zaman gidiyor takip isteği. Yani kimle cevap vermiş falan diye incelerken telefon dokunmatiği falan iyi olmuyor ya da donuyor site o zaman gidiyor. Tekrar hemen adamın profiline girip takip isteğini geri çekme ile uğraşıyorum. Birkaç defa oldu bu bana.
12 Yorumla- 1 yıl
Çok oluyor ya o
En İyi Cevaplar
Ben kimseyi stalklamam konuştuğum samimi olduklarıma soru sormuş mu diye bakarım çok çok nadir. Ama bir arkadaşın eski sevgilisi stalk yapıyor du galiba takip etti geri çekti demişti hahah felaket bir durum
03 Yorumla
- İnternet & Teknoloji konusunda 526 cevap paylaştı.
u 1 yılStalk yapmadım kimseyi siteden. İlgim varsa derim. Ne gerek var ergence şeylere sghbjhh
113 Yorumla- 1 yıl
Gidin söyleyin stalk yorar ya dcvbbbbk
- 1 yıl
Boşuna u olmaşsın bünyen alışık demek 😂
- 1 yıl
Görülen köy schbbbb
- 1 yıl
Ben de yapmıyorum. Modluk yaparken Herkesin seçeresine kadar görünce gerek kalmıyor 🤣
- 1 yıl
Eic için teşekkür ederim ki 🎈✨
- 1 yıl
Niye 🤨
- 1 yıl
Yeni 🆕 yasaklar çıkarmayın başımıza 😄
- İnternet & Teknoloji konusunda 307 cevap paylaştı.
1 yılKralı yaşındı 😹 bakayım dedim hem video atmışım hem takip direk engel attım 😹
125 Yorumla- 1 yıl
Ben engel atmam normal de dalgınlığıma geldi bir baktım video gitmiş sonra elim çarptı silerken takipe 🙈
- 1 yıl
Fil kadar olmasam da var bişeyler misal çok açım şu an 😹
- 1 yıl
Eriniyorumm tedonosscum sandivic yapı versene banaaa 🙈
- 1 yıl
Ay ne kadar hanzcouklara benzedin sen 😹
- 1 yıl
Sen yapana kadar ben yaptım bilee 😋
- 1 yıl
Gel beraber olsun
- 1 yıl
Ye yee aç kalma 😹
- 1 yıl
Hep kendin yee
- 1 yıl
Bir ısırık yetmez kii 🥺
- 1 yıl
Bak buu olurr 😻😋✨💖
- 1 yıl
Sağ olll
- 1 yıl
Teşekkür ederim tedonosscumm 💗✨
- 1 yıl
😂😂
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be Tenedos! 😅 Kim yapmadı ki bunu? Özellikle Instagram'da stalk yaparken birden eski bir gönderiyi beğenmek ya da takip isteği göndermek tam bir facia! Hele ki panikleyip hemen geri çektiğinde bunun bildirim gitmiş olabileceğini bilmek işi iyice trajikomik hale getiriyor.
Ben de bir kere bu duruma düştüm, kıvır kıvır toparlamaya çalıştım ama o takip isteği gitmişti bir kere... Neyse, bu aralar X platformunda takılmayı seviyorum, çünkü o kadar hassas bir durum olmuyor. Ama Instagram mı? Orası tam bir stalker mayın tarlası! Dikkatli ol dostum! 🤭📱10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u 1 yılkimseyi stalklamıyorum.
01 Yorumla
u 1 yılyarın başla
1 yılStalk sırasında olduğumdan daha fazla dikkatli olmak ilk olaydır eğer birini stalklayacaksam her tuşa katbekat düşünerek basmak gerekiyor. Takip isteği bu dikkate bağlı olarak kimseye göndermem ve ayrıca bana gönderilen takip istekleri oluyor arada yine o stalklayanlardan, onları da reddediyorum her seferinde. Çok takipçileri olmak sayıca havalı fakat ben benim tanıdığım ve samimi olduğum güvendiğim kişilerin takipçim olmalarını kabul ederim sadece. Birçok takipçi demek birilerinin gözü her zaman sizin üzerinizde demek. Stalk yapmak için sahte hesap açanlar ise apayrı dertler. Hepsi reddedilmeye müstahak..
16 Yorumla- 1 yıl
O kelimeleri dikkatli okursan cevap orada sdfsdfdf 😃
- 1 yıl
Hadi bakalım az kaldı hehee
- 1 yıl
KS' sana inanıyor 🙂
Gizli Üye(30-35)1 yılStalk değilde benim sorulara gelenler oluyor ben orada pp parlıyor diye onun üstüne basarak sorulara geçiş yapıyorum bir bakmış elim’ takip et’ basmış bir kaç gün sonra bir kaç bildirim yığılması olunca ne oldu diye bakıyorum ki mesaj sen neden sadece “ ….” Takip ediyorsun minvalinde
Skkssjsk
16 Yorumla- 1 yıl
Pp nasıl parlıyor
Cevap sahibi1 yıl@KelebekBlossom mesela soru soranlarıda pp çerçevesi parlıyor üstüne basınca soruların soruya geçiyorsun
Siteden kullanıyorum
Cevap sahibi1 yılHaydaaa bskskek
Şükür
- 1 yıl
İyi bakalım 😝😂

Bilmem ne gibi bir sıkıntılı bir durum olabilir ki "Naperrr derim"
12 Yorumla- 1 yıl
topla topla tezgahı...
https://youtu.be/rWLayFXmNO8?si=xEpJlBhKp7W3GTvf
1 yılStalkı boş ver, ben burada beğeni atarken bile görüşlere yanlışlıkla takip et kısmına basabiliyorum 😅 So, sorry
23 Yorumla
u 1 yılbi yanlışını görmedik 🤣
- 1 yıl
Yapmışlığım var ama hehe
u 1 yılhuuuğğ anladım
İnternet & Teknoloji konusunda 456 cevap paylaştı. Evet önceden oluyordu yanlışlıkla takip ederdim soru sorduğunda bildirim gelince takip ettiğimi anlıyordum
11 Yorumla
1 yılHayır yanlışlıkla like attığım oldu ama önemli değildi çünkü stalk işini fake hesaptan yaparım ben 😂
16 Yorumla- 1 yıl
Hahshsgd ne sandın aslanım 😂
- 1 yıl
Prenses peri zkfkgk
- 1 yıl
Ahahshdhd o daha güzelmiş ama yanında gönderdiğiniz huniyi beğenemedim ben pek farklı rengi var mı 😂😂
İnternet & Teknoloji konusunda 792 cevap paylaştı. Ona çok dikkat ederim birkaç defa oldu ama farkedince hemen geri çektim 😄
11 Yorumla
1 yılStalk yaparken değil ama bazen yorumlar okuyayım derken sağ tarafına takip et isteği geldi ya güncellemeden sonra bir dönem üst üste atmışlığım oldu
10 Yorumla
1 yılBenim için özel anlaminda değerli olan kişi dışında kimsenin kişiliğini ve karakterini merak etmem, kısacası stalklamam.
10 YorumlaWatsapta stalk yaparken yanlışlıkla aradım. Ona tam mesajla bildirecekken aradı. Yanlışlıkla aradığımı söyledim. Peki, tamam, tahmin etmiştim dedi ve iyi günler dileyerek kapattı. Bu mudur diye 5 dakika telefona baktım. Öylece bakakaldım yani
12 Yorumla
1 yılisteyi gönderdin demek :)
umarım kabul etmez
10 Yorumla
1 yılÖyle değil de, yanlış hesaptan birine bişey gönderdim. Neyse ki kurtardım
10 Yorumla
1 yılExin öne cikanlarla dalga gecerken mal arkadaşlarim stsini beğenmişti😭😭
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 553 cevap paylaştı. 
Yok ya neymiş ki o :D sadece eski telefonum bozuktu bazen takipten çıkıyordu
13 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 448 cevap paylaştı.
1 yılhayır ama korkunç olurduuuu :))) eşim yanlışlıkla bi iki kere yaptı. panikle bana koştu napıcam geri çektim ama görür mü falan... kötü yaaaa :)))
02 Yorumla- 1 yıl
hahaa amaaann yapacak bi şey yok..
1 yılYok. Ben herşeyi bilerek yaparım ha sorarlar falan yanlışlıkla atmışım derim de o aslında bilerek atılmış olur.
13 Yorumla- 1 yıl
😂Yalan yok be
1 yılBiz deliler ulu orta yaşıyoz böyle şeyleri. Yanlışlıklara lüzum yok deli ruhi. 🤣 Şimdi o isteği geri çek. 🤣🤣🤣
15 Yorumla- 1 yıl
Şimdi tekrar gönder. 🤣
- 1 yıl
Başlamadan yaktı seni Tatlıses
1 yılDefalarca bu hatayı yaptım özellikle burada aşık olduğum kişiye karşı hatırlıyorum da onun takipçi listesini didik didik ederdim ah ah hey gidi günler
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 930 cevap paylaştı. Stalkla değil de sorularda görüşleri kaydırırken oldu birkaç defa. Hemen geri alınca bildirim gitmiyormuş zaten
05 YorumlaStalk yaparken değil de hikâyelere bakarken karşıma öneri sayfası çıkıyor kaydirayim derken takip isteği atmış oluyorum
04 Yorumla
1 yılSilerken gönderdiğim oldu takip isteğini sonrada tanımadım dedi eee tabi 6 ay bekleyince istek 😂
14 Yorumla- 1 yıl
Evet benim sayemde
- 1 yıl
Bilmem
burada birinin profiline bakayım derken istek atıyorum yanlışlıkla
13 Yorumla
1 yılHiç yapmam öyle şeyler zâten hep düzenlerim gereksiz ne varsa silipp😂
12 Yorumla- 1 yıl
Gerçekten deliyim asla tutmam yanlışlık varsada siler atarım 🤣😂
1 yılfotosunu bile beğendimmmm 🙈
11 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 546 cevap paylaştı.
1 yılAyyy yapmıştım geçmişte 😂😂🤦🏻
12 Yorumla- 1 yıl
Bir dokuz yılı vardır
Yanlışlıkla 2018 den kalma fotoyu beğenmekten daha rezilce değildr en azından😂
01 YorumlaOlabilir, insanlık hali. Ucunda ölüm yok ya. Çok kafana takma. Olmadı say
01 YorumlaStalk yapmayalı uzun zaman oldu. Göndersem de sorun etmem, ölüm yok ya ucunda 😄
01 YorumlaHayır yapmadım.. takip ettiğim insanları özel seçerim..
01 Yorumla
1 yılNadirende olsa bu gaflette bulundum ama toparlamakta üstüme yoktur😅
02 Yorumla
u 1 yılbizede öğret
- 1 yıl
Anlık gelişiyor öğretmesi zor😹
- İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılŞu ana kadar olmadı umarım bundan sonra da olmaz djdj
02 Yorumla- 1 yıl
Duruyor mecbur duruyor zaten beni engelleyen birini stalk yapamam ya da istek atamam sjdjjd
1 yılyapmadım ama profile bakarken yanlışlıkla aradım sbhhsh
08 Yorumla- 1 yıl
Benimde ellerim mesaj atmış inanamadım shwjsjsj
- 1 yıl
Uyuya kalmışım watsap profiline bakarken sabah kalktım ki bir sürü mesaj aq
- 1 yıl
nbmbnbmnbn karşıdaki bana aşıksın diye mesaj atıyomus bide
- 1 yıl
İnanmadı zaten …
- 1 yıl
Bırak peşimi falan diyor deli mi ne ahahah
- 1 yıl
Elim atmış meraklın değilim desem de dinlemedi
u 1 yıl@yinebennnnnnnn lanet olası eller
1 yılyanlışlıkla yorum attım maalesef. sonra sen bu postu nerden buldun
02 Yorumla- 1 yıl
😂😂😂
En çok korktuğum şeylerden biridir😂😂ama hayır başıma gelmedi
00 YorumlaWp'ta geriye doğru eski msjları okurken uyuya kalıp msjın üzerine gülme emojisi koymuşum 🤦🏻
00 Yorumlafotoğrafını beğenmiştim :( ama takip göndermedim
00 YorumlaStalk yaparken değil de saçma bi şekilde denk gelip yanlışlıkla takip atyorum
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 541 cevap paylaştı.
1 yılStalkladığım kimse yok
10 Yorumla Stalk yorar be
21 YorumlaBen gönderdim hemen geri takip etti. Ben yazmadan o yazdı. Yaşanabilecek her şeyi yaşadım.
01 YorumlaHayır ustayım bu konuda 😂
13 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 1,3b cevap paylaştı. Evett evett o benim işte 😄😄
11 Yorumla
1 yılEvet geçen gün oldu jsfd
17 Yorumla- 1 yıl
Olmazz stalka devam jdfd
- 1 yıl
Yeni bir story atmış dur bakiimm bi jscdxjd
- 1 yıl
Kar storysi klasik jsfsx
Şükür daha yaşamadım😂
13 YorumlaHayır çok dikkatliyim bu konuda 😀😀
01 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 847 cevap paylaştı.
1 yılÇok nadir gelmiştir başıma
01 Yorumla
u 1 yılhayırlara vesile olsun
İnternet & Teknoloji konusunda 350 cevap paylaştı. Hayır, ekranı kaydırırken bazen oluyor.
04 YorumlaFotoğraf beğendim, story beğendim daha kötüsü yani
01 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 577 cevap paylaştı.
1 yılAy evet ya 🤦♂️
01 Yorumla - İnternet & Teknoloji konusunda 409 cevap paylaştı.
1 yılOlmadi galiba
01 Yorumla - İnternet & Teknoloji konusunda 527 cevap paylaştı.
1 yılTelefonum bozukken ksde çok yapıyodum
04 Yorumla- 1 yıl
Yeni aldım wjdjw
- 1 yıl
Teşekkürler ama 2 yıl filan oldu
1 yılGönderdim evet, burada da geldi başıma 😅
01 Yorumla
u 1 yılhe yaa banada oldu burada attığımıda fark etmedim trip yedim bide
- İnternet & Teknoloji konusunda 542 cevap paylaştı.
1 yılyoo hic olmadi
09 Yorumla- 1 yıl
olmaaaz
- 1 yıl
yoook
- 1 yıl
banane
- 1 yıl
sananeee
1 yılGöndermedim ilk fırsatta deneyeceğim 😀
01 Yorumla
1 yılAy evet çok kötü bir durum bu
01 YorumlaHee ya bı kere olmuştu 😂
01 Yorumla
1 yılÇok şükür kimseyi stalklamiyorum
011 Yorumla- 1 yıl
Ne olduu sjjsd
- 1 yıl
Hee tm aferin sjjdgdd
- 1 yıl
Yok senin dağa çok ihtiyacın var sen iç xx dede
- 1 yıl
Daha
- 1 yıl
Seni artık serumda kurtarmaz dedeeeee 😂
- 1 yıl
Yok Allah gecinden versin xxxx dedecim sjjsfds
- İnternet & Teknoloji konusunda 758 cevap paylaştı.
1 yıl😃😃 hayır acemi değilim 🤣
02 Yorumla- 1 yıl
😃✌🏻
1 yılyanlislikla gonderisini begenmistim
01 Yorumla- Devamını Gör (27)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

