Aramızda Kürt Arap olan kişiler varsa özellikle sizler yorum yaparsanız sevinirim bir Türkün Türkler tarafından dışlanıp Kürtlerle Araplarla arkadaşlık kurmasını hatta dilinizi konuşmasını nasıl karşılarsınız
3 ay
Şimdi şöyle
Doğu bizim batı hepimizin diyen bir kürt milleti var (hepsine demiyorum)
Bu kafada kişilerle aynı vatanda yaşıyoruz
Mazallah iki gün sonra dış güçler vatanımıza göz dikse yanımızda duracağından şüphe ettiğim azınlıklarla aynı çatı altındayız
Dışlanınca insan kendini çok yalnız hissediyor 🥺 Bu durumda hangi milletten olursa olsun yanında duran herkes kıymetli oluyor 💛
Bir Türkün Kürtçe ya da Arapça öğrenmesi bence çok güzel ve saygılı bir davranış 😊 Dil öğrenmek kültüre değer vermek demek. Niyet samimiyetse kimse garipsemez hatta çoğu hoşuna gider 🌿✨
Cevap
6Cevap
Birisi şu kızımızın dediklerini Türkçe'ye çevirsin lütfen
Türk dışı biriyle arkadaş olsam bu Kürt ve Arap olamaz ezik ve alt seviye değilim şükür
Gurur duyar çok sevinirdim. (Kürdüm)
Hangi şehirdensiniz
Denizli
Teşekkür ederim evet öyleyizdir benim durumum belki size anormal gelebilir pek rastlanmayan bir durum çünkü
Yoo diil neden olsun. Bı insan kötü davrananildigi anda birine kötü davraniyosa asıl aşağılık odur. Ben karıncaya bile basmamm. burada üzülmesi gereken kişi sen diilsin. Tam tersine iyi ki yaşamışım demiş olman kazim. Kaldı ki seni gaddar yaomak yerine ezilmiş insanlara empati kurdurmus olması senin kaliteni gösterir 😌
Böyle düşünmeniz beni mutlu etti bir türk olarak türklerle anlaşamıyorum 1 tane bile türk arkadaşım yok sadece kürtler ve araplarla arkadaşım kendimi daha yakın hissediyorum tabiki her insanın iyi ve kötü niyetlisi vardır karakter meselesi anlaşamadığım kişiler de var yani düşünün türkler dışlıyor kürtler araplar arasına alıyor aslında tam tersi olması lazım
Yok doğru söylüyorsunuz çevremden bu konudan tepki alıyorum ne bu doğu hayranlığı türklerle arkadaş ol diyorlar bu bencil insanların nesiyle arkadaş olayım ki İzmir'de olduğunuzu söylemişsiniz ama hangi doğu ilinden olduğunuzu öğrenebilir miyim
Batılılar mermer suratlı soğuk tipler bencildirler doğulular sıcakkanlı misafirperver insanlar düşünün ben bile kendi ülkemde mülteci olarak yaşadığımı hissediyorum
Bence seninki alçakgönüllülük ve yüksek karakter. Herkes ezecek birini ariyo. Senin kişiliğin tam olduğu için gereksinim duymuyosun ve bu yüzden zorbalaniyosun. Kişilik meselesi. Bak bu Suriyeliler geldi ya. Kendince aşağılayan kurt gördüm. Adisin olum dedim ne dediğimi anladı sustu. Sen kaç yaşındasın bu arada yanlış anlamazsan
27 yaşındayım
Evet üniversite mezunuyum çalışıyorum
Teşekkür ederim bende sizi sevdim ben genelde doğuluları severim zaten
Niye sen dislandinmi
Senin psikolojin bozuk kardeş 🤔
Biz ne güne duruyoruz
anlamadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?