Sadece "Toplu bayram mesajı" yazıp göndersem, bir farkındalık oluşur mu?

Sadece Toplu bayram mesajı yazıp göndersem, bir farkındalık oluşur mu?

Herkese, ve özellikle takip listeme ultra, mega hayırlı bayramlar diliyorum 🥰

Sorum şu; Bayramlara copy, paste toplu bayram mesajı atan o çok düşünceli, hassas tanıdıklara, sadece "Toplu bayram mesajı" yazıp göndersem, bu durum onlarda bir farkındalık oluşturur mu? Yoksa nafile bir uğraş mı olur?

Sadece "Toplu bayram mesajı" yazıp göndersem, bir farkındalık oluşur mu?
Cevapla