Gruplardan olsun bireysel olsun, iletildi yazısını görünce sinirlerim bozuluyor. Seven değer veren gider bayramlaşır, yurtdışında olanlara lafım yok tabii.

Gruplardan olsun bireysel olsun, iletildi yazısını görünce sinirlerim bozuluyor. Seven değer veren gider bayramlaşır, yurtdışında olanlara lafım yok tabii.

Toplu mesaj atacaksam da bir adabı olur.. İyi bayramlar diyerek normal kısa mesaj gönderirim. Bazıları aşırı saçma mesajlar gönderiyor, buna karşıyım.. Keyifli geceler.
Haklısın, teşekkürler iyi bayramlar.
Teşekkür ederim, size de..
Cevap
0Cevap
Bu bayram toplu atılan mesaj pek gelmedi bana herhalde artıkın insanların kaale almadığının farkına vardılar😏
Bana da gruplardan geliyor daha cok, sende salmissin baya :D
Öyle tabi bnde büyük samimiyetsizlikle aynen geri cevapladım çünkü mecbur😂😂🤭
Samimiyetsiz davranamıyorum.
Akraba veya yakınım değil ki cevap verip vermeme lüksü bana kalmıyor. Nezaket gereği cevap veriyosun. Görüldü atılmaz buna 😂
Ben karışamam sana kalmış :)
Öyle zaten ama boşveeerrrrrr buna mi takıldın, bir yerde uğraşilmıyor insanlar da görev icabı haklı
Yoo takmadım sordum sadece.
B3n de aynı şeyi düşündüm sabah kopyala yapıştır yapsalar bari bence oradaki iletildi yazıso ayıp..
Daha iyi ya kimseyi görmezsin
Hiç bayram mesajı gelmedi
Maalesef ama iste bisey denmiyor
Bir şey söylenmese neyse, aynı yapmacıklıkla bazen cevap veriliyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?