İletilen bayram mesajları size de aşırı samimiyetsiz gelmiyor mu?

Gruplardan olsun bireysel olsun, iletildi yazısını görünce sinirlerim bozuluyor. Seven değer veren gider bayramlaşır, yurtdışında olanlara lafım yok tabii.

İletilen bayram mesajları size de aşırı samimiyetsiz gelmiyor mu?
İletilen bayram mesajları size de aşırı samimiyetsiz gelmiyor mu?
Cevapla