Ailemin beni kullanmasından o kadar yoruldum ki. Artık tahammül edemiyorum. Laf söyleyip kırmak da istemiyorum o yüzden sinirlenince hep ağlıyorum. Keşke bu kadar kırılgan, duygusal biri olmasaydım.
Gece annem öksürmüş duymamışım, ilgilenmemişim. Sabah annem bana tripleniyor. Babama da söylemiş o da diyor niye annen gece öksürüyor ilgilenmiyorsun ölse duymayacaksın. O kadar sinirim bozuldu ki. Dün çok yorulmuştum ölü gibi uyumuşum. Resmen her şeyde benden beklentileri var.
Bunu gidip sevgilime ya da arkadaşlarıma anlatamıyorum bu sinirle anlatsam sonradan niye anlattım diye pişman olurum ama kimseye anlatmayınca da içim şişiyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer