Ailemin beni kullanmasından ve sürekli beklenti içinde olmasından çok sıkıldım ne yapmam gerekiyor?

Ailemin beni kullanmasından o kadar yoruldum ki. Artık tahammül edemiyorum. Laf söyleyip kırmak da istemiyorum o yüzden sinirlenince hep ağlıyorum. Keşke bu kadar kırılgan, duygusal biri olmasaydım.

Gece annem öksürmüş duymamışım, ilgilenmemişim. Sabah annem bana tripleniyor. Babama da söylemiş o da diyor niye annen gece öksürüyor ilgilenmiyorsun ölse duymayacaksın. O kadar sinirim bozuldu ki. Dün çok yorulmuştum ölü gibi uyumuşum. Resmen her şeyde benden beklentileri var.

Bunu gidip sevgilime ya da arkadaşlarıma anlatamıyorum bu sinirle anlatsam sonradan niye anlattım diye pişman olurum ama kimseye anlatmayınca da içim şişiyor.

Ailemin beni kullanmasından ve sürekli beklenti içinde olmasından çok sıkıldım ne yapmam gerekiyor?
Cevapla