Bayramda biraz kulübün dışında kalmış hissediyor musunuz?

Herkes birbiriyle bayramlaşırken ben kimseyle bayramlaşamıyor gibi hissediyorum. En güzeli bayramda bir yerlere kaçmak, kimsenin beni bulamayacağı bir yere. En azından tatilde desinler. 😂 Geçen bayramlarda eski arkadaşlarıma buluşalım bayramlaşalım vs. teklif etmiştim, evli oldukları için, akraba ziyaretlerine falan gideceğiz dediler. Evliler öyle, ailesiyle yaşayanlar zaten ailesiyle... Kendimi biraz kulübün dışında kalmış hissediyorum. Yaşadığım yerde de geçen bayramlarda hiç evde olmadığım için hiçbir komşuyla bayramlaşamıyordum, hiç aklıma bile gelmemişti açıkçası. Şimdi evdeyim bakalım bayramlaşacak mıyız komşularla? Çocukluğumun geçtiği mahallede bayramda kapı zili hiç susmazdı, komşular birbirine giderlerdi, yarım saat bir saat otururlardı..

Bayramda biraz kulübün dışında kalmış hissediyor musunuz?
Cevapla