Yılbaşını tek başına cluba giderek geçirmek sizce saçma mı olur?

Fazla arkadaşım yok , hatta neredeyse samimi olduğum hiç arkadaşım yok. Yılbaşında cluba gitmek istiyorum , ama arkadaşım olmadığı için benimle birlikte gidecek kimse de yok. Ama yeni yıla clubda girmeyi çok istiyorum. Sizce tek başıma gitsem saçma mı olur?
Yılbaşını tek başına cluba giderek geçirmek sizce saçma mı olur?
Cevapla