Vardiyalı çalışan, sürekli yorgun sevgiliyle evlenmek mantıklı mı, böyle bir evlilikte mutlu olunur mu?

Evlendiğimizde de böyle olacak. Vardiyada çalışıyor. Bir de evlendiğimizde iki aile de uzak olacak, şehir dışındayız. Bu sürekli vardiyalara gittiğinde ben yalnız kalacağım evde, bu yüzden bir tane köpek istedim. Kocam yokken 12 saat zaten geçiriyorum, geldiğinde de yorgun argın geliyor, benim modum falan kalmayacak. Ben çalışmasam eve kim para getirecek diyor, bir taraftan haklı ama bir taraftan da üzülüyorum. Herkes ister eşinin onunla ilgilenmesini, he ben bunu dile getirsem de yanlış anlaşılacağım diye düşünüyorum. Ne yapmalıyım, siz olsaydınız ne yapardınız, böyle bir evlilik mutlu evlilik olur mu

Güncellemeler
3 ay
Yaşadığım şehirde herkes birbirini tanıyan küçük bir yer
Vardiyalı çalışan, sürekli yorgun sevgiliyle evlenmek mantıklı mı, böyle bir evlilikte mutlu olunur mu?
Cevapla