Evlendiğimizde de böyle olacak. Vardiyada çalışıyor. Bir de evlendiğimizde iki aile de uzak olacak, şehir dışındayız. Bu sürekli vardiyalara gittiğinde ben yalnız kalacağım evde, bu yüzden bir tane köpek istedim. Kocam yokken 12 saat zaten geçiriyorum, geldiğinde de yorgun argın geliyor, benim modum falan kalmayacak. Ben çalışmasam eve kim para getirecek diyor, bir taraftan haklı ama bir taraftan da üzülüyorum. Herkes ister eşinin onunla ilgilenmesini, he ben bunu dile getirsem de yanlış anlaşılacağım diye düşünüyorum. Ne yapmalıyım, siz olsaydınız ne yapardınız, böyle bir evlilik mutlu evlilik olur mu
Güncellemeler
3 ay
Yaşadığım şehirde herkes birbirini tanıyan küçük bir yer
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer