Benim ailem, akrabalarım hepimiz okumuş insanlarız. Kizlar olsun, erkekler olsun. Hepimizde cok şükür iyi yerlerdeyiz. Avukat, dis hekimi, doktor, öğretmen, eczacı, hemsire, akademisyen, psikolog. Bu tür meslekleri yapan ve okuyan aileyiz.
Kadın nufusumuz erkeklere oranla fazla. Kız olan akrabalarim kuzenlerim falan ozellikle evli ve cocuklu olanlar surekli zorlandıklarını, her şeye yetisemediklerini, kocalarının işe gitmek dışında bir sey yapmadıklarını soyluyorlar.
Ne yazik ki bu durum sadece benim ailemle degil ulkenin genel sorunu. Kadinlar artik okuma, calisma sahasinda olsalarda, eve para konusunda destek olsalarda eşlerinden ev islerinde, cocuk bakiminda destek görmüyorlar. 2 kuzenim bu yuzden boşandı.
Digerleri ise perişan haldeler goruyorum. Enerjileri kalmıyor.
Keske evlenmeseydim diyen var, yanlis kisiyle mi evlendim diyecegim ama bizim erkeklerden hangisi olursa olsun kadinin yükünü alacağını sanmiyorum diyenler var. Bana da bekarsin rahatsin simdi. Evlenecegin erkek sana muhtemelen destek olmayacak, tek yapacagi şey ise gidip gelecek, eve gelince ustunu değiştirip rahatca koltuguna gecip tv izleyecek. Ne yiyecegiz, etraf daginik kim toplayacak, cocuklarla kim ilgilenecek, kim banyo yaptiracak, uykuya goturecek, yemeklerini hazirlayip onlerine koyacak... hicbirini dusunmuyorlar sorumluluklarinin icinde dahi görmüyorlar. Kafalarindaki tek sey işe gidip gelmek, baska sorumluluk görmüyorlar diyor evli olanlar, cocuklu olanlar.
Bana da cok koca meraklisi degilsen cocukta istemiyorsan yükune yük alma diyorlar. Her insan gibi yuva kurmak, saglikli cocuklar elbet istiyorum ama bugune kadar karsima gelen beyleri reddettiysem sebebi bu aslinda. Hepsine sordum destek olur musun diye bu isleri kadinlar daha iyi yapiyor, hayatimda hic yapmadim anlamam diyenler oldu. Yaparim hallederiz diyenler de inanin güven vermedi. Bu sitede de yardim ederim, destek olurum diyenler lafta bence, gercek hayatta yoklar çünkü.
Gercekten evlenmeye cok korkuyorum. Kadin akrabalarimin hallerini görüyorum cunku. Daha bu bayramda hemşire olanin evine annemle bayram temizligine gittik destek olmak icin. Kadin tek basina halletmeye çalışıyor yoksa. Eskiden birkac yil once kadin geliyordu eve ama artik her sey pahali olunca eve, cocuklara, ancak yetiyor paralari. Ekstradan eve temizlik destegi falan alamiyor artik.
Beyler artik ev ekonomisi konusunda da kadinlardan destek aliyorlar ama kendilerinin kadinlara verdikleri hicbir destek yok ne yazik ki. Bu da benim gibi kizlarin evliligi 40 kez dusunmesine neden oluyor. Cunku bu ulkede erkeklerin kafasinda cok standartsin, tıp, hukukta okusan sen kadınsın ve gorevlerin var bunlarin disina cok cikamiyorsun ne yazik ki. Destekte görmüyorsun. Haliyle calisan kizlar olarakta neden evlenelimi ben kendi açımdan gercekten cok sorguluyorum.
Kadın nufusumuz erkeklere oranla fazla. Kız olan akrabalarim kuzenlerim falan ozellikle evli ve cocuklu olanlar surekli zorlandıklarını, her şeye yetisemediklerini, kocalarının işe gitmek dışında bir sey yapmadıklarını soyluyorlar.
Ne yazik ki bu durum sadece benim ailemle degil ulkenin genel sorunu. Kadinlar artik okuma, calisma sahasinda olsalarda, eve para konusunda destek olsalarda eşlerinden ev islerinde, cocuk bakiminda destek görmüyorlar. 2 kuzenim bu yuzden boşandı.
Digerleri ise perişan haldeler goruyorum. Enerjileri kalmıyor.
Keske evlenmeseydim diyen var, yanlis kisiyle mi evlendim diyecegim ama bizim erkeklerden hangisi olursa olsun kadinin yükünü alacağını sanmiyorum diyenler var. Bana da bekarsin rahatsin simdi. Evlenecegin erkek sana muhtemelen destek olmayacak, tek yapacagi şey ise gidip gelecek, eve gelince ustunu değiştirip rahatca koltuguna gecip tv izleyecek. Ne yiyecegiz, etraf daginik kim toplayacak, cocuklarla kim ilgilenecek, kim banyo yaptiracak, uykuya goturecek, yemeklerini hazirlayip onlerine koyacak... hicbirini dusunmuyorlar sorumluluklarinin icinde dahi görmüyorlar. Kafalarindaki tek sey işe gidip gelmek, baska sorumluluk görmüyorlar diyor evli olanlar, cocuklu olanlar.
Bana da cok koca meraklisi degilsen cocukta istemiyorsan yükune yük alma diyorlar. Her insan gibi yuva kurmak, saglikli cocuklar elbet istiyorum ama bugune kadar karsima gelen beyleri reddettiysem sebebi bu aslinda. Hepsine sordum destek olur musun diye bu isleri kadinlar daha iyi yapiyor, hayatimda hic yapmadim anlamam diyenler oldu. Yaparim hallederiz diyenler de inanin güven vermedi. Bu sitede de yardim ederim, destek olurum diyenler lafta bence, gercek hayatta yoklar çünkü.
Gercekten evlenmeye cok korkuyorum. Kadin akrabalarimin hallerini görüyorum cunku. Daha bu bayramda hemşire olanin evine annemle bayram temizligine gittik destek olmak icin. Kadin tek basina halletmeye çalışıyor yoksa. Eskiden birkac yil once kadin geliyordu eve ama artik her sey pahali olunca eve, cocuklara, ancak yetiyor paralari. Ekstradan eve temizlik destegi falan alamiyor artik.
Beyler artik ev ekonomisi konusunda da kadinlardan destek aliyorlar ama kendilerinin kadinlara verdikleri hicbir destek yok ne yazik ki. Bu da benim gibi kizlarin evliligi 40 kez dusunmesine neden oluyor. Cunku bu ulkede erkeklerin kafasinda cok standartsin, tıp, hukukta okusan sen kadınsın ve gorevlerin var bunlarin disina cok cikamiyorsun ne yazik ki. Destekte görmüyorsun. Haliyle calisan kizlar olarakta neden evlenelimi ben kendi açımdan gercekten cok sorguluyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer