Kaynımın iki hattı var, eşimle iki numaradan konuşup bana tek numara vermesi normal mi?

Kaynımın iki hattı var ama kaç senedir hatta. İlk numarası var bende bu ara kardeşini aramak için aradı beni ulaşmamıştı. Neyse ikinci hattını da ilk alır almaz kocama bunu kimseye verme vs diye yazmıştı bende gördüm.

Ama bi ara abi iki telefon mu kullanıyorsun dedim yok bu benim değil sadece metini açmak için buna bağlamak için kullanıyorum dedi. Ama nedense iki numaradan da kocamla konuşuyor. Bana ise tek numaram bu sendeki dedi. Ne alaka bilmiyorum

Kaynımın iki hattı var, eşimle iki numaradan konuşup bana tek numara vermesi normal mi?
Cevapla