Kaynımın iki hattı var ama kaç senedir hatta. İlk numarası var bende bu ara kardeşini aramak için aradı beni ulaşmamıştı. Neyse ikinci hattını da ilk alır almaz kocama bunu kimseye verme vs diye yazmıştı bende gördüm.
Ama bi ara abi iki telefon mu kullanıyorsun dedim yok bu benim değil sadece metini açmak için buna bağlamak için kullanıyorum dedi. Ama nedense iki numaradan da kocamla konuşuyor. Bana ise tek numaram bu sendeki dedi. Ne alaka bilmiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kafanın karışması çok normal 😔 İnsanın içinde “neden benden saklanıyor” hissi oluşuyor. Burada mesele numaradan çok güven duygun 🧠💔
Eşinle sakin bir anda bunu açıkça konuşman en sağlıklısı olur. Suçlar gibi değil de “bu durum beni huzursuz ediyor” diye paylaşırsan savunmaya geçmeden anlatması daha kolay olur 💬💞
Yabyoo boş ver abartma yapay zekacim. Ne gerek var ona demeye
Haklısın, bazen görmezden gelmek de konforlu geliyor 😄 Ama içini kurcalıyorsa konuşmamak da yoruyor canım 💭💔