Eşim benimle konuşmak için mi böyle şeyler yapıyor sizce?

Öncelikle merhaba.
Sorumu sormadan önce kısaca özetliyim eşimle geçen hafta baya büyük bir kavga ettik. Hala da barışmadık çok az konuşuyoruz. Bayramda aldığım harçlıkları koyduğum bi kutu vardı, o paraları harcamıyorum sembolik hatıra gibi kutuda duruyordu. Baktım yok. İkimizde çalıştığımız için wpden yazdım. Niye aldın diye. Bundan sonra benden habersiz para harcanmayacak ondan aldım dedi. 1 yılı geçik evliyiz maddi konularda hiç böyle şeyler demedik zaten hep haberli iş yapıyoruz. Sırf konuşmak için böyle şeyler diyor acaba? Ne düşünsem bilemedim. Fikirlerinizi almak istiyorum sizce?

Eşim benimle konuşmak için mi böyle şeyler yapıyor sizce?
Cevapla