Bayramda sadece eşimin ailesi için tatlı yapmamakta haksız mıyım?

Ailem bu bayramda bu şehirde değiller. Gittiler taşındılar. Ben de geçen sene vs eşimin ailesiyle konuşmuyordum yani onlar da gelmedi bana ben de gitmedim onlara. Normalde bayramlarda tatlı yapardım. Ama bu bayram ailem burada değil bana gelemezler sadece onunkiler gelir o yüzden baklava vs yapmak istemiyorum. Onlardan dolayı değil eşim de ailesiyle küs iken aileme düşman oldu. Biz barıştık gidip geliyoruz birbirimize ama o benimkileri arayıp sormadı hiç. Adım atmadı. Eminim bayramda da aramaz. Ben niye onun ailesi için zahmete gireyim ki diye düşünüyorum. Siz olsanız ne yapardınız. Haklı mıyım

Bayramda sadece eşimin ailesi için tatlı yapmamakta haksız mıyım?
Cevapla