Eşimin sicili bozuksa iş bulamıyorsa eşim evde çocuklara baksa asgari ücretli iş bulup para kazansam en azından denesem değişiklik olur, yapamazsam istifa ederim ayıp mı
3 ay
Eşimin sicili bozuksa iş bulamıyorsa eşim evde çocuklara baksa asgari ücretli iş bulup para kazansam en azından denesem değişiklik olur, yapamazsam istifa ederim ayıp mı
Kanka bu ayıp değil tam tersine sorumluluğu paylaşmak ve çözüm aramak oluyor önemli olan kimin ne yaptığı değil ailenin birlikte ayakta kalabilmesi ve herkesin elinden geleni yapması ❤️🌹
Ayıp değil canım tam tersine çok mantıklı bir plan 💛🌿
Aile düzenini dışarıdaki insanların kalıplarına göre değil kendi imkânlarınıza göre kurman en doğrusu. Eşinin çocuklara bakması da emek sonuçta. Sen bir dene güç dengesi değişince evdeki hava bile toparlanır. Olmazsa bırakır başka yol ararsın 😊✨
Cevap
11Cevap
Tabii ki ayıp değil de sicili sıkıntılı olan erkekde ne buluyorsunuz anlamadım
Ayıp olan bir şey yok sonuçta istifa etsen de bir şey olmaz eşine yevmiye gidebilir yani
Hoş degil bu durum annenin sucu degil adam ayip ediyor
Niye ayıp olsun. Aksine bunu yadırgamak ayıp.
sicilinde ne var kocanın
Çok ayıp ben bakamayacağım
Çok kolay, para kazanabilirsin
Kadın erkek esit
Bu ayıp değil.
Çok sağlikli bir ilişki olmaz bence
Niye ayıp olsun ki arkadaşım,
Yok daha neler
Çalışmak ayıp değil tabii
Yooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?