Asgari ücretle geçinen biri çocuk yapmak zorunda mı?

Ya gerçekten anlamıyorum ben bu milleti.
Benim çevremdekiler mi böyle bilmiyorum!

1 senedir evliyim. 26 yaşındayım. Eşim asgari ücret alıyor kiradayız ve maddi olarak çocuk sahibi olmaya hazır değiliz.

Buna rağmen herkes sürekli “Çocuk yok mu?” Bi tane olsun deyip duruyolar. Özellikle annem şimdi olmazsa hiç olmaz diyor öbür yandan, Kayınvalidem de “Ben bakarım, bir tane yapın” diye ısrar ediyor. Bu sürekli baskılar yüzünden insanlardan uzaklaştım ve artık çocuk soran herkesten kaçıyorum. Kimseyle görüşmüyorum evimede kimseyi kabul etmiyorum

Sizce çocuk yapmamak ayıp mı?

Güncellemeler
9 ay
Çocuğum olsun tabi ki bende isterim. Gel de bide derdini bunlara anlat işte!

Güncellemeler
8 ay
Bazı Ger•zekalı arkadaşlar var soruya troll demişler. Bu ülke düzelmez ben onu anladım yani. Yazıklar olsun umarım troll diyenler ve inanmayanlar asgari ücret alıp millete muhtaç olursunuz.

Kira 10 bin veriyorum.
Trol falan değil.
Asgari ücretle geçinen biri çocuk yapmak zorunda mı?
Cevapla