Sürekli kavga ediyor bağırıyor benimle inatlaşıyor her konuda, bazen çok zor tutuyorum kendimi terk etmemek için? Çocuk da yok siz olsaydınız kocanızı bırakır mıydınız? Yoksa sabreder miydiniz?
3 ay
Sürekli kavga ediyor bağırıyor benimle inatlaşıyor her konuda, bazen çok zor tutuyorum kendimi terk etmemek için? Çocuk da yok siz olsaydınız kocanızı bırakır mıydınız? Yoksa sabreder miydiniz?
Ilk olarak öyle birisi asla eşim olamaz ama diyelim ki iki yüzlü çıktı Oldu diyelim o zaman tabii ki de ayrılırdım hiçbir dakika bile durmazdım benden uzak olsun
Anlattıkların duygusal şiddete çok benziyor 💔 Sürekli kavga, bağırma, saygısızlık varsa bu sağlıklı bir evlilik değil. Çocuk da yokken ben büyük ihtimalle bırakmayı seçerdim 🚪 Çünkü sevgi huzur ve saygı olmadan evlilik çekilmez. Önce kendini koruman çok önemli 🌿 Gerekirse bir uzmandan da destek almayı düşün ❤️🩹
Cevap
5Cevap
boşanırım evet
Yani öyleyse neden duruyorsun yavrum boşan gitsin hazır çocuk yokken geçimsiz biriyle ömür geçer mi?
Cesaret edemiyorum sanırım. Yaptığımın bende mantıksız olduğunu görüyorum. Bir adım atmam gerek sanırım
At bakalım ters olursa ona göre bakarsın
Kabul etmiyor zaten de bakalım
Hayırlısı yavrum dertleşmek konuşmak istersen burdayım
Sanmıyorum ama teşekkürler
Rica ederim yavrum
Zaman kaybetmeden hemen ayrılın
Ne kadar üzücü bir durum..
Ben döverim
Kimi kadını mı
Evet
O zaman hep bekar olman dileğiyle
Farketmez paralı asker lere giderim bende abla 😃
O evlilikten umut beklemek biraz saçma
Sevgi kalmamış saygı kalmamış güven kalmamış
Çocuk yapma bari
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?