Ciao
Ne kültürel olarak ne karater olarak aileye uyumsuz ama ilişkiniz duble iyi.

Ciao
Ne kültürel olarak ne karater olarak aileye uyumsuz ama ilişkiniz duble iyi.

Oldu böyle bişey zamanında. Benden yana sorun yoktu ama onlardan taraf olan kısmı çözemeyeceğimizi düşündüğüm için yol yakınken ayrılmıştım. Keza yanılmadığımı benden sonraki ilişkisinde gördüm. Senelerce beraber olduktan kısa süre sonra sevgilisini bırakıp ailesinin uygun gördüğü biriyle evlendi. Yolun başındayken kaçıp kurtulmasam o kızın yerinde ben olacaktım ki onca seneyi verip bunu yaşamak çok acı olurdu.
şimdi aile yapıma uymaması neyden kaynaklı o önemli eger belli noktalar harici uygunsuzluk var ise önemli degil ama o kırmızı çizgileri ihlal ediyorsa sıkıntı
Aileme değil bana uyması önemli
Cevap
12Cevap
Dark ❤️❤️❤️ Elbette ilişkiye devam ederim. Çok çok severim...
Evleneceğim kişi bir zahmet aile yapıma uymasın zaten.
Etmemek lazım, bir süre sonra sıkıntı yaratacaktır
Aileme uyan biriyle konuşasım gelmez asıl aşırı muhafazakarlar
Ederim umrumda değil aptalca bulurum zaten bu tür şeyleri
kendime iyilik edeceksem o kişiyle beraber olarak bunu aileme ispatlamaya çalışırım
Seçeçeğim insanın aile yapısına uyup uymaması neden önemli olur ki?
aile yapıma uyan biriyle flörtleşmem asıl dkdksj
Ederim var bende o delilik
Daha iyi anlaştığımı söyleyebilirim.
Bence tamamen önemsiz olmalı hayat bizim ama öyle olmuyor maalesef
Ors oldugunu kabul ederse direk nikah tek şartım bu
Bana uyuyosa sorun yoktur
Hayır aileler uyuşmuyorsa o iş olmaz
Öylesiyle ilişki kurmak bile saçma
Ben devam ederim önemli olan benim uyumlu olmam
ediyorum
Ailemin yapisi yok ki ne aileesi
Etmem
Maddi olarak birbirimize uygunsak devam ederim
Hayır etmem
Yokkk
Ederdim
Aile önde gelir o yüzden hemen ayrılırdım
pek değil uymazda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?