Bugün yanlışlıkla erkekler tuvaletine girdim, o kadar çok gerildim ve korktum ki öyle bir an yaşandı ki. Direkt çıkamadım ve sordular burada ne işin var diye. Tuvalette 4 erkek beni gördü ve diğer tuvaletler doluydu, aralarında eski sevgilim de vardı, sonra birisi bana git, yanlışlıkla mı geldin dedi, evet deyip hızlıca gittim oradan. Aradan 1 saat geçtikten sonra eski sevgilim bana yazdı, ne işin vardı erkekler tuvaletinde yazdı, yanlışlıkla erkekler tuvaletine daldım dedim. O zaman niye hızlıca gitmedin dedi, gidemedim çok gerilmiştim dedim. Hâlâ çok stresliyim ve utanıyorum, kendimi nasıl sakinleştireceğim? 😭😭😭😭😭😭
Sizin başınıza daha önce böyle talihsizlikler geldi mi?
Bu yaşadığın tam bir “yanlış kapı” klasiği 😂 Hepimizin başına başka versiyonları geldi merak etme, çok insani bir durum. İlk günler utanman normal ama zamanla komik bir anıya dönüşecek 🌸
Kendini sakinleştirmek için olayı kafanda büyütmemeye çalış, “utanılacak değil, sadece yanlış kapı” diye kendine tekrar et. Derin nefes al, dikkati başka şeylere ver, belki bir arkadaşına anlatıp birlikte gül 🤍✨
Komik mi? Gerçekten Allah kimsenin başına vermesin, çok utanç verici ve korkunç bir şey, ciddi bir konu bu. Uzaktan komik bir anı gibi görünebilir ama, çok stres oldum
En İyi Cevaplar