21 yaşında bi evlilik geçirdim ve boşandım. Şimdi biriyle konuşuyoruz. Çocuk benim dul olmamı önemsemiyor. Ama aileme söylemeyelim dul olduğunu dedi. Farklı şehirlerdeyiz. Ailem duymaz diyo
3 ay
Günümüzde birçok kişi Evlenmeden onlarca kişi ile cinsellik yaşıyor Sen evlenip bunu yaşamışsın senin durumda bir şey yok Ancak bazı aileler buna takılır dul kadın mı aldın dul kadınla mı evlendin dul kadın dul kadın dul kadın deyip duruyorlar ileride Siz Evlendikten sonra senin dul olduğunu öğrenince Ailesi problemi çıkarmayacaksa söylemeyin hiç gerek yok
Ailem duymaz ne demek lan çocuk ne gvskmis kardeş ailesine tabi soylicek. onlr önemli kimse çocuğuna boşanmış birini almak istemez ben şahsen çocuğuma almazdım öyle birini çocuğum boşanmış olsa eyvallah ama tertemiz biriyse hayatta izin vermem.
Dul olman ayıp bir şey değil ayrıca kendi ailesi yobazsa ve gerekirse ailesine karşı dulsa dul nolmuş mutlu olamaz mıyım deyip rest çekemiyorsa bu ileride başka bir problemde seni nasıl savunacak? Bunları bi konuşun bence
Ailesi demek ki sorun yapacak türden. Kabul etseler bile yürekten kabul etmeyecekler illaki sana biraz kötü bakacaklar. O olgunluğa erişememiş ailesi denek ki
Bu durum çok incitici hissettiriyor olmalı 💔 Sen hayatının en mahrem kısmını gizlemek zorunda değilsin. Dul olman utanılacak bir şey değil ki 🙅♀️
Evlilik düşünüyorsan önce şu soruya cevap ver: Seni olduğu gibi ailesine anlatamayan biri yanında olursa kendini hep eksik ve saklanan hissedeceksin. Bu duygu uzun vadede yıpratır 😔
Sağlıklı bir başlangıç için ondan net duruş bekle. Ailesine de seni geçmişinle kabul edebiliyorsa bu ilişki değer taşır. Yoksa kendini koruman daha doğru olur 💐✨
Cevap
31Cevap
Bazı aileler kendilerini düşünüyor cocugn mutlulugnu değil çocuk seni seviyor ve onemsemiyorsa olur nedn olmasn
Ailesi evlilik yaptığımı bilmesin istiyor
Siz evlenene kadr gizleyn evlendikten sonra öğrense ne ama eviniz uzakta olsun
Kendilerini de düşünmüyorlar tek düşündükleri şey elalem ne diyecek
Nefret ediyorum elalemin agzyla hareket edenlerden
@qüneşinsahibi Bende
Dul değilsin. Bir evlilik geçirmiş bekar bir kadınsın 🌸
Evet ama halk dilinde 😏
İnek me sacmaliyon o. c
Harbi srfszn
Seninde annen benim altimda zipliyor
Çocuk haklı bazı anneler var çıkma kariyi ne yapacan oğlum der sonra bu tip cok
Yalanla evlilik olmaz . Kulaklarına giderse eğer kalbini kırabilirler.
Çocuğun yoksa ilk evliliğinden saklayabilirsin bence. Tabi evleneceğin kişi sana iyi bir hayat verecekse
Hayır tabiki seni olduğun gibi kabul ediyorsa neden ailesinden saklıyor ki
Onun ilk evliliği olacak
Olsun sonuçta seni sevdiyse kabul ettiyse ailesinden saklamasina gerek yok ki
Aileler bazen geri kafalı ve eski görüşlü olduğu için çocukta bunu bildiği için söylemek istemiyo olabilir
Her yalan bir gün ortaya çıkar bu yalan ortaya çıktığında ne yapacak acaba seni boşayacak mı
Seviyorsan söylemeyin ailesi Belkide öyle düşünüyordur saygı duyman lazım
Aile nasıl duymaz muhakkak ki anlaşılır öğrenilir.. bunun arkasında duramayacaksa evlenme
Ailesi biraz tutucuysa mantıklı ama ilerde öğrenirlerse sıkıntı
seni acik kapi goruyodur o halde isin sonunu dusunmuyordur
Kesinlşkle yalan üzerine kurulu bişeye başlamaa. cocuk oyuncagı değil bu
Gizli saklı olanlar sonra ortaya çıkarsa sorun olabilir. Baştan söyleyin
ileride illaki duymayacaklar mı? bu senin için bir sorun
Evlenmem her şey ap açık olmalı sonra ilerde kesin ve kesin problem olur
Seni ailesine karşi savunmayan biri hiç bir yerde savunmaz
benden sana yol yakınken tavsiye ayrıl. erkeğimiz de pişman olacak. çünkü zamanla bu durum yük olacak. bi noktada patlayacak. yaşandı benzeri.
Sen şu an 21 yaşında mısın?
25' im
Hala gençsin. Genç yaşta yanlış bir evlilik yapmışsın bence şimdi acele etmemelisin. Dul olduğunu saklasanız bile illa ki duyulur. Düğün yapsanız senin akrabalardan komşulardan vs yine bir şekilde duyar ailesi. İkinci evliliğinin sağlam olması için hem karşındaki kişiden hem de karşındaki kişinin ailesinden emin olman lazım. Yoksa 30 yaşına gelmeden ikinci evliliğin de bitebilir. Benim çocuğum birini sevse, o kadın bir evlilik yapmış olsa bunu sorun etmezdim. Boşanmak da evlenmek kadar normal. Çocuğumun sevdiğini ben de severdim. O yüzden seni ailesine tam olarak anlatamayacak birine çok güvenme derim
Güven konusunda sorunumuz yok
Evlenince işler öyle olmuyor işte. Aynı evin içine girip ailesiyle ve senin aranda kalırsa kriz yönetimi yapamayacak belli ki
21 yaşında 1 evlilik ve boşanma, bence durumun iyi değil. Evlenme bir süre kafanı dinle.
Saklı işler sıkıntılı canım
Bırakın boş işleri gerceklere odaklanın artık
Nasil duymayacak anlamayacaklsr niye bosandin
Bilinir duyulur illaki
Çevrelerimiz farklı
Asla düşünmez açık açık söylemeli
Ailesi dul der diye onlara duyurmak istemiyor
Nasıl duymaz bence duyar olan sana olur
Hayır dogru değil bence
hayır dogru olmaz ileri de sorun yaşarisnz
Böyle bir şey gizlenemez. Mutlaka bilinmesi lazim
Duyarlar sen saklama
Bu işin sonu yaş uzak dur çocuk dürüst biri değil
Utanıyor senden
Beni çok seviyor ailesiyle zıt düşmek istemiyor
O evlilik yürümez.
Yaşamadan bilemezsin
Bence gizlemeyin ailesi bilse daha iyi
kaç kere buluştunuz
Bekarsın
Olmaz
Ooo dul demek😂
samalamış
Niye ml
Dulu hangi anne ister
Olmaz o evlilik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?