Hayatıma yeni biri girmediği için yedekte tuttuğum kişiyle evlilik yoluna girsem mi?

yedekte tuttuğum kişi gel desem gelir. Ona net hayır demediğim için arafta. Neyse iyi de anlaşıyoruz yani ne yapsam ki? şimdi yedekte tutmak falan ne kötüsünüz demeyin şu zamanda neler neler oluyor. Yalnız kalmamak içini birine net cevap vermemek kötü bi şey değil.

Hayatıma yeni biri girmediği için yedekte tuttuğum kişiyle evlilik yoluna girsem mi?
Cevapla