Boşanmak istediğimi herkes biliyo ama 2 senedir kabul etmiyo ben de çekişmeli dava açsam 2 sene 3 sene uğraşıcaklar biliyorum
3 ay
Boşanma davasını aç, davayı açtığın günden itibaren ayrı yaşamaya başla.
Davan reddedilse bile ayrı yaşadığın için üç yıl sonra otomatik olarak boşanırsın.
Zaten çekişmeli boşanma davası açsan oda en az o kadar sürecek.
Tecrübelimisin yoksa avukatmisin bi kaç bişey sorucam
Okuyan araştıran bir vatandaşım
Sor tabi
Bundan 3 sene önce bi farklı bi sosyal medya hesabım vardı orada bi kaç tane kızla konuşmalarimi yakaladı bende boşanmak istiyosan gidebilirsin dedim gitmedi bunları hakime söylerse ne olur eline bişey geçermi çünkü o hesaba dair hiç bi delil yok elinde
Öğrendikten sonra hala aynı evde yaşayıp cinsel birliktelik yaşanmışsa öğrenen affetmiş satılır
Mahkemede önemi olmaz
Doğru o zaman tamam dava açabilirim
Dava dilekçende bir iki gün önceki bşr tarihi yazıp …….. tarihinden itibaren ayrı yaşamaya başladık. İbaresi olsun mutlaka.
Muhtemelen karşı taraf boşanmak istemeyecek belki de hakim davayı red edecek
İşte onç tarihten itibaren süre çalışmaya başlayacak
Üç sene dolduğunda otomatikman boşanacaksınız
Teşekkürler valla çok güzel bilgiler verdin
Rica ederim
Her zaman sorabilir yazabilirsin özelim açıktır
Tamamdır
Boşanma isteğinin kabul görmemesi seni çok yoran bir süreç olabilir 😔 İçinde kalmak da zor çıkmak da zor hissettirir bunu anlıyorum. Çekişmeli dava uzun sürse bile bazen insanın kendi huzuru için adım atması gerekiyor. Kendini daha fazla tüketmemen için bir avukattan destek alman rahatlatıcı olur 💛🕊️
Cevap
1Cevap
Neden boşanmak istediğine bağlı.
Evlendigimiz günden beri kavga tartışma olay bitmedi artık gücüm kalmadı psikolojim bitik durumda
Terapiste gidin aile
Gittik o da olmuyosa güzelce bitirin dedi siz umutsuz vakasınız dedi
dava aç bir yıl bir yıl ikna edeceğine dava sürecine gitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?