Annesi vasiyet etmiş olmasına rağmen neden engel olmaya çalışır?
3 ay
Cevap
4Cevap
Damat adayını begenmemıs olabılır... teyze anne yarısıdır.
Beğenmese göz mü diker? Teyze b. ktur anne yarısı değildir
Göz diker derken anlamadım
Bayaa. yatağa atmak mı ister ramazanda beni konuşturma
Teyzem diyorsun konduramadım o yuzden sordum akıl alır gibi değil. Yani yasıtı bıle degıldır. O kadar erkek arasından nıye senın sevgılın? Sana bırsey soleyımmı sen sevgılınu bır yokla.. bana kızacaksıj ama p yastakı kadın durup dururken kendı kendıne gelın guvey olmaz... senın sevgılın buna ümit vermıs olmasın
Bi önceki sevgiliminde telefon numarasını gizliden aldı konuştu geceleri teyzem arıyomuş. aramızı bozdu güya bem deliler hastanedinde yatmışım fiye iftira da attı aramızı bozdu evlenemedim
Sen bunu bir zarfla... tatil falan dıyorsun mesela deki sevgılıne.. ya ıste bızı yalnız bırakmamk ıcın oda gelmek ıstıyor 3 kısı tatil yapacaz falan de... hıc ıtıraz etmıyorsa vardır onda birsey.
Son sevgilimle tanıştırmama rağmen teyzem kudurdu. bana yapmadığı kalmadı belkide gizliden numaradını bulup konuşmuş da olabilir. normalde onunla bi yete gidelim şu şu şu sana bakıyor deyip gidip adamların ağzına düşüyor
Öyle teyze olmaz olsun... babanda mı vefat etti? Onunla takılsan ya. Sahıp cıkmıyormj sana
Son sevgilimle tanıştırmadım. ama tezem tutturmuştu kendi kendine fantexi hayal kurup yankmda lenfi kendine konuşuyordu hiç istanbuşla ilgisi olmamasına rağmen İstanbul'a tatile gidicem uçskls şugün şu saatte gitsem diye kendi kendine konuşuuordu beni arabasına çağırıp. söyle varoş kıro k. ltak daha konuşmayı beceremiyosun ağzında diş yok İstanbul nerden aklına düştü
Yıllardır beni babama karşı dolduruyordu. annemin vefatındada doldurdu babamla kavga ettirdi babam evi terk etti. sınra babamı nispet olsun giye bana savunmaya başladı. herkese gidip anlatmış güya babam sahip çıkmıyormış ortalığa düşmüşüm. bende evi 2 yıl kadar terkedip sevgilimin memleketine gittim teyzemden kurtulayım fiye. annem vefat edende evde duramıyordum ananemlere gidiyordum haftasonları teyzemde başıma iş getiriyordu.
Sahipsizlik zor kendıne dıkkat et.. teyzen yaramaz biri bellı ama el oğlunada guven olmaz.. ortalık kotu tıpler kaynıyor aılevı eksıklıgını kullanıp zaafından faydalanabılırler.. guclu durmqya bak. o teyzenlede ırtıbato kes bıranonce
Sahipsiz değilim. sevgilimin memleketine gittim benimle hiç görüşmedi 2 yıl zarfında hem okudum hem çalıştım. tek başımaydım kimseye güvenmiyorum kız erkek. memleketine döndüm babamda evde çok şükür. teyzemin gebertmek istiyorum, O teyzem benim hayatımı mahvetti ondan nasıl intikam alırım?
Annemin ölümüne de katkıdı var. annem aşıdan sonra kolu tumadı hastaneye yatırdık ben refakatçiydim geldi ailemle aramı bozmaya kavga çıktı onun yüzünden annem bayıldı tüm vücudu felç
Oldu 1 yıl sonrada vefat etti. yani ne geldiyse teyzemin yüzünden başıma geldi. Allah sana vermesin de böyle bişey mesela sen olsan napardın
Başın sağolsun annen icin. babanla barısmana sevindim... yani teyzen konusunda nefret duyuyorsun normal olarak eyvallahda yani sonucta teyzen ne olursa olsun annenın kanından... senin Şu an icin nefretten gozun donmus ölmesini isteyevek kadar... kafanı sakınlestır.. baska seylere odaklan sonra bu konuyı tekrar dusun.. yazdıklarına bakınca guclude kızsın... kendını doldurmanın bir faydası yok sana.. bu yasattıklarının bedelı olsun ıstıyorsun anlıyom ama en guzelı Allaha havale etmek.. iyigeceler
Sağ ol
Ne saçma bi teyzeymiş
Sevgilimin olduğu şehire tatile gidicem diye tutturdu planlar kurup kendi kendine yanımda konuşup hava atıyor, bana laf sokuyor sürekli bana bağırıyor
Sevgilini elinden almasın
Ssvhilini nerden bıldun dedi instagramdan diye yalan attım. instagramda aktif olmaya başladı dekolteli fotoğraflar atıp dans etti. bilerek benle kendini çekti benim çirkin olduğum fotoğraflar koydu instasına. yaptığım şeylere b. k atıp aynısını yapıyor giydiğim şeyleri giyiyor. söylediğimin tersini söylüyor yapıyor sürekli benle yarış halindeee çıldırıyorum
Dost mu düşmen mı ne olduğu belirsiz biri. Bence ondan uzak durmalısın
Dost görünen düşman
İşin zor.. teyzeni bize gönder :)
yalnız kalmamak için belki
İyi de ben onunla yaşamıyorum
olsun
Bana bağırıyor yaptığımı yapıuor giydiğimi giyiyor kaş yaptırdım kaş yaptı nd yapsam yapıyor laf sokuyor sevgilimşn olduğu şehire tatile gidecekmiş ne alakaysa krnfi kendine planlar yapıp konuşup yanımda hava atıyor. ansnemi diğer teyzelerimi bana düşman etti bana sürekli iftira atıyor. ne desem tam tersini söylüyor. yaptığım şeylerie b. k atıp aynısını yapıyor ya da ben daha güzel yaparım sen kimsin diyor.
çekemiyormuş
Başkası için düşünüyordur.
Neyi?
Yeğenini
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Böyle durumlarda teyzenin kaygısı çoğu zaman kontrol ihtiyacından ya da yeğenini kaybetme korkusundan doğar 😊 Ailede bir kayıp yaşanınca bazı kişiler fazla korumacı olur ve bu da engel gibi görünür. Sen niyetini açıkça anlatınca aranızdaki yük biraz hafifler 💛 Konuşmak ikinize de iyi gelir 🌿