Teyzem anneme "onu kimseyle evlendirme, boşarlar" diyor. Neden olabilir?

Teyzem anneme arkamdan senin kızın çok beceriksiz onu kimseyle evlendirme 2 aya boşarlar diyo 30dan sonra evlendir diyo hep neden böyle söylüyor?

Teyzem anneme "onu kimseyle evlendirme, boşarlar" diyor. Neden olabilir?
Cevapla