35 yaşında Çocuklu ve dul bir kadınım çoğu kişi evlenip napcaksın rahatına bak diyor ama bilemiyorum nasıl içimi rahatlatabilirim?

Biraz daha yaşlandıktan sonra keşke vaktinde tekrar evlenseydim deyip pişmanlık yaşar mıyım acaba?

35 yaşında Çocuklu ve dul bir kadınım çoğu kişi evlenip napcaksın rahatına bak diyor ama bilemiyorum nasıl içimi rahatlatabilirim?
Cevapla