Sınıfta hoşlandığım bi çocuk var utancımdan konuşma başlamadı aramızda bi türlü doğru düzgün lütfen yardımcı olur musunuz 😞?

Aramızda hiç iletişim yokken sadece bi gün sunumumdan sonra iyi yaptınız dedi bana ben de heyecanlandım dedim, o da heyecanlandın sesin titriyodu ağlıcak gibiydin dedi ama o kadar. Sonra bi daha konuşma açmadı benle göz göze gelip de merhabalaşamadık da, haftalar sonra birkaç kez geldiğimizde de ben mal gibi gözümü kaçırdım utancımdan, bugün de mesela fırsat oldu sınıfa benden önce arkadaşıyla girdi diyebilirdim ama utancımdan tık beni geri çekti yine oturduğumda göz göze geldik bi o yani. Deliricem artık cidden yardım edin bana
Sınıfta hoşlandığım bi çocuk var utancımdan konuşma başlamadı aramızda bi türlü doğru düzgün lütfen yardımcı olur musunuz 😞?
Cevapla