Kadın dediğin kendine güvenen, zeki, ahlaklı temiz, saygılı ve içsel huzuru merkeze alan, dik duruşu, zerafeti, samimi gülüşüyle, hem güçlü hem de şefkatli bir duruşu olandır :)))) çok mu abarttım hahahaaha
3 ay
Kadın dediğin kendine güvenen, zeki, ahlaklı temiz, saygılı ve içsel huzuru merkeze alan, dik duruşu, zerafeti, samimi gülüşüyle, hem güçlü hem de şefkatli bir duruşu olandır :)))) çok mu abarttım hahahaaha
Kadın dediğin havva Adam dediğin adem olmalı ne muazzam zamanlardı canım ya o yazdıkların çok güzel ama çok eksiğiz bu konularda 🌹Ana konuyu anladım ama ahaha
abartı değil, benim yazacaklarımı eksiksiz yazmışsın. bana bişiy kalmamış. aynen öyle olmalı. eksiksiz. Ve tabi erkek dediğinde bu kadını hak edebilecek bir yürekte olmalı
eyvallah.
Kadın dediğin güçlü olmalı kendini sevmeli kendine değer vermeli ve kendine yakışmayanı yapmamalı
Erkek dediğin adam gibi adam olacak evini eşini kimseye muhtaç etmeyecek
Kadın dediğin… zarif, derin, dişil enerjisini bilen ve sevgiyle var olan olmalı. 🌊✨
Erkek dediğin… güçlü, koruyan, sorumluluk alan ve kadının değerini bilen olmalı.💙✨
Canım hiç abartmamışsın 🌸 46 yaşında bir kadın olarak şunu gönül rahatlığıyla söylüyorum, kadın dediğin önce kendisiyle barışık olmalı 💫 Kendine güveni olsun ama kalbi de yumuşak kalsın. Güçlü olsun ama sevgisini saklamasın 💕
Erkek dediğin ise güven veren, sorumluluk alan ve duygularını saklanmadan ifade edebilen biri olmalı 🌿 Saygıyı bilen bir erkek her zaman bir adım öndedir.
En güzeli insan dediğin vicdanlı ve empatik olmalı 😊✨
Cevap
32Cevap
kadın nasıl isterse öyle olur.
Kadın dediğin şeyi çok güzel tarif etmişsin. Bana bir şey bırakmamışsın. Aslında bu dediklerinin kadını ya da erkeği farketmez. Her insanda olması gereken meziyetler. Ama maalesef toplum bu teknoloji denen canavar yüzünden ruhsuzlaştı. Şefkat dolu yapılan bir yorumun arkasında bir canavar olabiliyor maalesef. Allah bizleri sizleri iyilerle karşılaştırsın.
Erkek dediğin bekar ve çocuksuz olmalı... Eve sipariş vermeli kadını.
Kadın dediğin ise yanlız olmalı kediyle-köpekle cimalaşmalı... 50 yaşında moruk teyze parfümü (siyah frenk üzümü kalp notası (çok derin anısı vardır karıştırmayın)) kullanmalı.
Bu devir böyle devir. Dışardan siparişi veriyorsun kadını sevişiyon ediyon by by... Normal kadın bakıyım helaline bakmış oluyum dersen bir pişti yapar o normal kadınlar... Hayatından 20-30 yıllık maddiyatı 40-50 senelik maneviyatı çalar gider... Arkasından baka kalırsın feminizim haklarıyla...
Kadin dedigin guzel ve alimli olmali.
Erkek dedigin de yakisikli ve cool olmali.
Ama tabi bu dis gorunusun haricinde ikisi de akli baslinda, karakterli ve durust olmali 😇
Erkek dediğin karakterli, yakışıklı ve mali özgürlüğü olmalı :D
Buradakilere de pembe profil olmamalı :D
Kadın Dediğin Az konuşmalı Erkek dediğin de az konuşmalı
Ne gelirse başımıza dilimizden geliyor
Kaç yıllık evliyim tek öğrendiğim şey az konuşmak
Deniyorum
Erkek dediğin ağır başlı olmalı cıvık adamı sevmem
sıkıcı şeyler bunlar... insan dediğin önce insan olmalı hadi bakalım :P
toplumsal cinsiyet konuları devreye giriyor burada eğlenemiyorum :P erkekler kendine köle arıyor genelde. kendi hayatı olmasın, ona hizmet etsin, çalışmasın, bir söyleşi konsere art galeriye gitmesin, çocuk doğursun ama hep güzel olsun. vs vs
Kadın da sana katıldım. Erkekte eig kimi secersen ona katılıyorum🤭
Yani çok abarttın. Öyle bir kadını nerden bulalım. Varsa öylesi dibine kadar sevelim :) erkek dediğin de vicdanlı , efendi , temiz , olgun , saygılı , kibar ve yeri geldi mi maço olmalı.
ikiside insan olsun sohbeti muhabbeti alttan almayı bilsin keyif almayı mutlu olmayı yeterli. bide kadın :D güzel olsun
Şöyle ki
https://voca.ro/1ltk0eVWjzbK
Kadın dediğin oturmasın bilen aykların üstünde duran erkek dediğin sevmesin bilen adam gibi adam olmalı
Eğitimli ayaklarının üzerinde duran eşini ailesini seven, ülkesine milletini seven laik cumhuriyet kadını olmali
Eşinin ailesi mi kendi ailesi mi
@İsimssizüyee ikisi içinde bir şey diyemeyiz onların eğitimleri atadan dededen gelen yöntemlerle yetişmiş ve eşimizi ailemizi yetiştirmiş onlar için bir şey yapamayız eş seçerken onlara dikkat etmişiz ya da duygulara kapılıp dikkat etmemişim olabiliriz onlar için bir şey yapamayız ama bizim gelecek kulaklarımızı musbet bilime inanan ataturkun gösterdiği çağdaş eğitimi benimsemiş çağdaş bilime inanan laik modern dünya kadını olarak yetişmesini sağlamalıyız.
kadın dediğin zihinsel ve fiziksel olarak güçlü, empati ve merhameti oldukça yüksek, dişil ve anlayışlıdır
Kadın tamda dediğin gibi olmalı erkek ise ona sahip çıkan çalışkan efendi biri olmalı
Aynı şey erkeklere de geçer. İnsan olmalı, cinsiyet önemli değil.
Kadın dediğin İstanbul gibi olmalı erkek dediğin Ankara gibi olmalı
Kadın dediğin yürüdüğünde endamını konuşturmalı, Adam dediğin şerefini.
Kadın dediğin kendi kendine yetebilmeli her türlü, erkek dediğin de gölge etmemeli mümkünse
Zarafet hariç hepsi her iki cins içinde önemli kriterler
Kadın dediğin kadın gibi olmalı Erkek dediğin adam gibi olmalı.
Kadın dediğin... etli butlu olmalı? Erkek dediğin... kaslı olmalı?
Teyze kadın dediğin senin gibi olmalı erkek dediğin 48 yaşında olmalı
Kadın dediğin kadın gibi erkek dediğin erkek gib 🤣🤣🤣 @Gri3480
Kadın dediğin “insan” olmalı, erkek dediğin “insan” olmalı.
Profil resmindeki kadın tam anlattığın özelliklere uyuyor özellikle saçları.
Herkes istediği gibi olsun zaten milleti kalıplara soka soka herkes bir halta yaramamaya basladı
Kadın dediğin güçlü olmalı, erkek dediğin kadına hayran olmalı
Kadın dediğin edepli ve ağırbaşlı erkek dediğin oturaklı ve nazik olmalı aslında temeli aynı şey
kadın olmalı erkek olmalı gerçek manada cduygusal olarakda
Kadın dediğin kendi ayaklarının üzerinde durmalı erkek dediğin kadınına sahip çıkmalı.
Kadında da erkekte de
Saygı anlayış güven namus karakter insaniyet yardım severlik destek çıkmak olmalı.
Kadın dediğin sarışın mavi gözlü beyaz tenli 175 boyunda dolgun göğüs kalçalı olur erkek dediğin sakallı kıllı ayı gibi olur
kadın dediğin kadın olmalı erkek dediğin paralı olmalı
İkisi de ahlaklı, düzgün, sorumluluklarını bilen ve relax olmalı.
Erkek dediğin kadın gibi vıdı vıdı çok konuşmamalı
Kadın dediğin zarif olmalı erkek dediğin cesur olmalı
Yo olması gerekenleri sıralamışsınız
Oturaklı ve hanım olmalı
İstedikleri gibi olsun yav
İkisinde de karakter olmalı
İkisinde de sadakat olsun ksjs
İkisi için de "nazik" kelimesi uygun
Sadık olmalı…. Sadık olmalı
İkisinde de omurga olsun kâfi
Bakımlı, iyi giyinen, anlayışlı ve hamarat :)
Zeki çevik güzel/ yakışıklı
Kadın dediğin dominant erkek dediğin itaatkar olmalı
Hay sizin kalıplaştırmalarınıza
Zevk Almak güzeldir zevk vermek guzeldir
Kadın dediğin çalkalar, erkek dediğin sarmalar
Karakterli olmalı
Ağırbaşlı ikisi de
Deniz gibi. dağ gibi olmali
Doğru tespit
hiç havamda degilim
Senin gibi olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?