Kadın dediğin... olmalı? Erkek dediğin... olmalı? Boşluğu dolduralım canım sıkıldı gırgır olsun?

Kadın dediğin kendine güvenen, zeki, ahlaklı temiz, saygılı ve içsel huzuru merkeze alan, dik duruşu, zerafeti, samimi gülüşüyle, hem güçlü hem de şefkatli bir duruşu olandır :)))) çok mu abarttım hahahaaha

Kadın dediğin... olmalı? Erkek dediğin... olmalı? Boşluğu dolduralım canım sıkıldı gırgır olsun?
Cevapla