Kadin Erkek ayrimindan ne zaman vazgececeksiniz?

Merhabalar.. Allah kadin ve erkegi iki farkli cinsi yaratmistir bizlere bir dunya sunmustur sinavdasiniz deyip kurani kerimide armagan etmistir.. Yasadigimiz dunya icerisindeki tum olaylar insanlari evrimlestirmis, dininden ayirmistir. Bakara Suresinde yazdigi gibi;Insanlar dunya haline kapilacaklar, kapildik ne yazikki coktandir.. Ama herkes mutlu kimse değişmek degistirmek istemiyor.. Kadin erkek ayrimi var mesela;Ornek vereyim bu sayfada bir kiz soru sorsa cevaplar aninda geliyor ozelden mesajlar vs ama erkek oldugu zaman iş degisiyor ozelden mesajlar gelmiyor cevaplar hemen gelmiyor.. ya da tanindik biriysen o zaman geliyor cevaplar mesajlar vs.. Hepimiz insaniz tanindik olanda insan hatırlatayim dedim farkinda degilsiniz cogunuz.. Bir insan yanlisi bu kadar sevipte dogrudan neden nefret eder yahu;Inanciniz mi yok
Kadin Erkek ayrimindan ne zaman vazgececeksiniz?
Cevapla