Merhaba ben kocamdan ayrılalı 4 ay oldu ve 4 aydır fotograflarımızı fb da tuttu ve şimdi sildi neden?

Güncellemeler
3 ay
Ve demiş ki benim için o anneme ve babama ve bana çok şeyler söyledi diye sence bu pişmanlığının belirtisi mi?
Merhaba ben kocamdan ayrılalı 4 ay oldu ve 4 aydır fotograflarımızı fb da tuttu ve şimdi sildi neden?
Cevapla