İşi yok yani buldukça gider ve ev TOKİ çıkmış yeni olur mu ondan iyi biri ama geçim sıkıntısı korkutuyor
3 ay
İşi yok yani buldukça gider ve ev TOKİ çıkmış yeni olur mu ondan iyi biri ama geçim sıkıntısı korkutuyor
Bu tarz bir hayata alışmış birisi ile gelecek kurmak yeri gelince eksik kalmak, aç kalmak gibi durumları kabullenmektir. Ben de onun gibiyim, rahatım diyorsan olur. Ha yok benim hayallerim var beklentim var diyorsan da asla olmaz...
Geçim kaygısı hissetmen çok normal 🌿 Evlilik sadece sevgiyle değil sorumlulukla da yürüyor. Onun iyi biri olması çok kıymetli 💛 ama düzenli bir iş ve plan da güven verir. Sen geleceğini düşünüyorsun bu çok sağlıklı. Onunla açıkça konuş, hedefi var mı öğren. Sevgi tek başına yetmiyor, güven ve istikrar da gerekiyor 🌸🙏
Cevap
6Cevap
Normal ama korkmak çözüm degil bacım başarılı erkeğin arkasında hep bir kadın vardır güven ve güvendiğini hissettir hala bir tık yoksa o zaman kork
Bugün isi olmaması yarin olmayacağı anlamına gelmez bende dune kadar işsizdim sonra kiz arkadasim soguk yapti ayrıldı ama sonrasında ise başladım ve Şu an kazancım gelirim gayet ıyi
Parası olmayan erkek ile olmaz cart curt diyenlere bakma sevgiyi para olarak görme görüyorsan mantık evliliği yapacaksin
Bende evlenme böyle birinden bir halt olmaz bu yaşına kadar nasil hayatta kalmış oda mechul
TOKİ çalışıp size para mi ödicek anlamadim
Yaşı kaç mesleği ne birde çabalayan biri mi
İşi yoksa neyiyle evlenceksin tam olarak
İşi yoksa saçma
olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?