Sevgilimin işi yok, ailem ve arkadaşlarım sürekli bundan yakınıyorlar. Ciddi düşünmeye devam edip onu desteklemeli miyim yoksa onu bırakmalı mıyım?

Herkese merhaba. Özel egitim öğretmenliği okuyorum.4 senelik bir ilişkim var. Cok sevdiğim sevildiğim bir ilişki. Sevgilim 25 yaşında ve işi yok. Daha önce çok sorumsuz birisiydi hatta bu iş konusunda çok kavga ederdik o ise öğlene kadar yatardı. Ama 2 senedir çok değişti iş için cabaliyo çalışıyor. Ömürlük iş için de belediyeye girmek istiyo bir tanıdık alırız demis secimden sonra. Artik sevgilimin işi olmadığı için ailem çevre arkadaşlarım sürekli bana laf söylüyorlar. Sizce napmalıyım? Onu gerçekten çok seviyorum. Ama bu konudan da yoruldum işi gücü olsun ciddi şeyler olsun istiyorum. Aileside biraz problemli küfür kavga hep. Bilmiyorum ciddi düşünmeye devam edip onu desteklemeli miyim yoksa artık bırakmalı mıyım? Ya da ne yaparsa düzelir? Görüşlerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler...

Sevgilimin işi yok, ailem ve arkadaşlarım sürekli bundan yakınıyorlar. Ciddi düşünmeye devam edip onu desteklemeli miyim yoksa onu bırakmalı mıyım?
Cevapla