İşsiz kendisi ünv mezunu ve babasının verdiği harçlıkla geçiriyor hayatını. Sanki çok iyi bir bölümden mezunmuş gibi iş beğenmiyor market berber gibi yerlerde çalışmak istemiyor önlisansı zor bitirdi bir de matah bir şey başarmış gibi havalarda ve itici gelmeye başladı. Dedesinden kalma birkaç bin tl parasını vadeye yatırmış vadeden ayda 500 tl mi ne faiz alıp onu yiyor bir de babasının verdiği 100-200 harçlık işte. 26 yaşında bir de. Sorun maddi durumu da değil bir baltaya sap olamaması. Aile babası olacağına inanmıyorum ne yapmalıyım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 355 cevap paylaştı.
+1 yılHaklısın bu konuda. Ben de lisans mezunuyum. 25 yaşındayım evde boş durmak yerine fabrika da işçi olarak çalışıyorum. Her ay yarım altın yapıp duruyorum. Bu zamanda açıkçası geçinmek kolay falan değil. Erkek arkadaşım tekniker. İkimiz sürekli gelecek kaygıları yaşıyoruz. Nasıl ev alacağız diye. Açıkçası senin durumun daha zor. Erkek arkadaşın evde oturmak yerine bir yerde iyi kötü çalışsa iyi bir iş bulduğun da basvursun. Maksat boşta kalmamak ve kenara yatırım yapar. Ama oturup öyle iyi iş bulacağım diye beklerse çok bekler. Çünkü ortalık üniversite mezunu bir sürü insan var. Çalıştığım fabrika da benim gibi bir sürü kişi var. O yüzden boşta durmak yerine insan çalışmalı ve bir yandan kpss ya da aklını kullanıp kendi işini kurmak (bu da her yiğidin harcı değil)
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok çok haklısınız bakın siz de lisans mezunu olarak işçilik yapıyorsunuz gocunmadan. Ben de markette çalışıyorum biz bunu yaparken birileri neden hiç kendini kasmıyor? Biz kadın halimizde gelecek kaygısı yaşıyoruz o yatıyor
En İyi Cevaplar
+1 yılBenim sevgilimde işsiz üstüne üstlük bide borcu var oda ailesinden aldığı harçlıkla yaşıyor ama ben seviyorum ne olursa olsun böyle bi durum için ayrılmam düzgün bi dille onu kırmadan anlattım şu an sırf iş bulması için askere gitti oda üniversite mezunu eskiden ilişkinin başlarında ben kendime bakamıyorum ne evliliği diye düşünüyordu sonra askere gitmeyene kimse kız vermez hem iş bulmam lazım diye düşüncesi değişti şimdi gelince kendi mesleğine göre işe girecek inşallah maddi durumu kötüyken hiçbir zaman ayrılmayı düşünmedim her zaman yardımcı oldum çoğu zaman hesabı ben ödedim çünkü bizim aramızda paranın lafı olmuyor benimde durumum olmasa oda aynı şeyi yapar
15 Yorumla
Soran+1 yılİşsizlik değil mesele iş beğenmemesi. Sevgilin iş bulamıyordur ama benimki iş imkanı sunulmasına rağmen yok yapamam yok edemem diye kendini kasıyor.
- +1 yıl
Yok benim ki de öyleydi knk bi yerde çalışıyordu sonra beğenmedi çıktı
- +1 yıl
Gururunu kırmadan düzgün bi şekilde hatta belli etmeden laf arasında konu evliliğe geldi şundan bundsn bahsettim kafasına dank etti sonra nasıl oldu anlamadım ilkten ben sana bakamam çocğa da bakamam falan diyordu gülerek şimdi de sırf bu yüzden askere gitti doğru düzgün bi iş bulup çalışmak için hayatımda gördüğüm en sorumsuz kişiydi diyebilirim tek amacı yiyip içip gezmek ailesinin imkanıyla bide
Soran+1 yılBen 1 yıldır çekiyorum bunu bıktım yol vereceğim
- +1 yıl
Sende kendine göre haklısın aslında umarım oda düzelir
+1 yılSoru biçimin çok yanlış. Maddi durumundan değil, sevgilimin tavrından utanıyorum desen daha doğru olurdu. Detayı okudum pek çalışmakta gözü olmayan sorumsuz bir tip gibi geldi bana da. Tabi bu düşüncem tamamen sizin anlattığınıza göre. Hiç oturup konuştunuz mu onunla çalışması gerektiğini artık bir şeyler yapması gerektiğini söylediniz mi? Berberlik garsonluk o yaşta birinin zaten kafasındaki çalışma yeri olmaz o yerlerde daha genç yaşta girip çalışılmalı. Eğer zeki biriyse yaşadığınız yerlerde illaki kepçe vinç şirketleri vardır. Oralara başvuru yapsın bir iki hafta işi öğrenene kadar çalışır sonra operatör olur sigortası yatar en az 3.000 lira maaş alır. Baktınız olmuyor ayrılın sorumluluk sahibi olmayan insan güven veremez asla.
15 Yorumla
Soran+1 yılKendisine defalarca iş teklifi götürdüm gel benimle çalış müdürle konuşurum dedim olmadı, arkadaşıma söyledim ayarladı beğenmedi, kendi arkadaşo gel kuaföre yanımda çalış demiş tırnaklarım boya olur diye beğenmedi. Siz ne yaparsınız sabahtan akşama kadar kucağında bilgisayarla yatan birine karşı?
- +1 yıl
Onun gözü ne çalışmakta ne de geleceğinde. Son kez konuşun ya kendine çeki düzen versin ya da benden bu kadar diyin.
Soran+1 yılBitirdm istemiyorum artık
- +1 yıl
Hayırlısı olsun. Tek taraflı çaba yorar insanı.
Soran+1 yılHaklısınız
Onun sana aşkla baktığını düşünmüyorum yani seni aşkla sevdiğini düşünmüyorum. Ama sen ona aşkla bakıyorsun, aşkla seviyorsun o evde otururken sen onun için çabalıyor çalışıyorsun hatta ona birlikte çalışalım desen kabul etmiyor üzgünüm ama onun seni sevdiğini düşünmüyorum
Aşk birbirini destekler karşılıksız sever evet ama senin başına büyük bir bela gelse sevgilinin ruhu duymayacak o derece13 Yorumla
Soran+1 yıl:( beni derinden anlayan biri. Asıl mesele bu zaten çook teşekkür ederim
Soran+1 yılİnşallah çok çok teşekkür ederim sağolun
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
51
Cevap
83Cevap
+1 yılAslında hayat zor iki kuruş ile olacak iş değil ama, önemli olan ev ekonomisine destek çıkıp çalışmak, sizden öğrendiğim şey, ne olursa olsun bir yerde bir şekilde çalışmak, en azından para kazanmak, kendi parasını kazanmak, o zaman kimse sana karışamaz, hatta iş bulup, arkadaş bulup ayrı eve çıkmalı insan. Çalışmalı ve mecburen evlilik oluyor, hayatın kanunu, ama ne olursa olsun birşeyler yapmak gerekiyor. 🙂 Sistem böyle. Kağıt parçası olmadan yaşanmıyor. 😏 Onun için yaşıyoruz sadece. Önemli olan güzel yaşamaktı oysa. Ne yapalım en iyisi çalışmak. 🙂😏
02 Yorumla
Soran+1 yılYaa ne kadar anlayışlı güzel bir yorum aynen öyle gerçekten tek derdim neresi olursa olsun çalışması
- +1 yıl
Teşekkür ederim hanımefendi. 🙂🙏
Ayrıl elbette. Daha sevgiliylen utanıyorsun, evlenirken ne doyurcak karnınızı? Senin maaşın mı? Ne zamana kadar sabredeceksin? Baştan böyle şeyleri düşünmek ve iki tarafada zarar vermemek için harekete acilen geçmek gerek. Zamanla bağlanma iki tarafa da zarar verir.
11 Yorumla
Soran+1 yılBenim aldığım maaş evliliği bırak eve koltuk almaya yetmez ki. Ay sonunu zor ediyorum ayda aldığım maaştan kenara attığım 50-100 lira ile mi evleneceğim
Maddi durum insana utanç vermemeli utanacagin konu kendinle ilgili olsun kişiliğin öz karakterin yaptıkların ve yapacakların. Mesela ben madde kullandığım için ve bunun yüzünden aileme zarar verdiğim için çok utanç duyuyorum ama asla maddi yokluktan utanç duymam
11 Yorumla
Soran+1 yılDetayı okuyun!
+1 yılSen sevgilinin maddi durumundan değil karakterinden utanmaya başlamışsın. Ayrılmalısın.
13 Yorumla
Soran+1 yılEvet yeminle durum bu
- +1 yıl
O yüzden ayrıl. Çalışmak istemeyen adam olmaz.
Soran+1 yılTeşekkürler
Gizli Üye(18-24)+1 yılBence ayrılmalısın çünkü ilerde bi aile kurduğun zaman size bakamaz o en ufak sıkıntı da ayrılır işten çok zorluk yaşarsınız aynı durumu komşumuz yaşıyot maddi olarak çok zorlanıyorlar 2 tane çocukları var yetişemiyorlar ama adam iş beğenmiyo bi giriyo 3 gğn çalılıyo beğenmediö diyo çıkıyo
12 Yorumla
Soran+1 yılYa şaka gibi gerçekten maddiyatçı insan değilim ama evde yatıp duran insnaa da tahammülüm yok 26 yaşındaki adam anne babadan harçlık mı alır ya
Cevap sahibi+1 yılAynen öylr kardeşiö yol ver gitsin
Anında terket. Çalışmak sadece para karşılığı yapılan bir eylem değildir. Aynı zamanda hayatını da disipline eder. Hayatını disipline etmeyen , Çalışmayan adamdan aile babası da olmaz, eş de olmaz. Düşünme bile.
11 Yorumla
Soran+1 yılaynen zaten asıl mesele disiplinden sorumluluktan bihaber olması çalışması para falan değil
+1 yılEğer evlenmeyi düşünüyorsan ve evleneceğin adam temellikten dolayı çalışmıyor ve bir baltaya sap olmuyorsa ayrılabilirsin. Ama elinde olmayan sebeplerden dolayı çalışamıyorsa işte o zaman bir düşün derim.
11 Yorumla
Soran+1 yılTamamen tembellik
+1 yılİnsanların maddi durumu utanılacak bir şey değildir. Bu kişinin karakteri düzgünce ilişkiyi devam. ettirmekte sakınca olmaz. Ancak aile kurulur mu diye düşünürsek o konuda haksız sayılmazsın.
21 Yorumla
Soran+1 yılYa ben asgari ücretli ayrılayım demiyorum ki çalışmıyor adam yatıyor evde
- Eğitim & Kariyer konusunda 375 cevap paylaştı.
+1 yılİnsan az demeden çok demeden çalışmalı.
Tabi ki şu da var, günümüzde iyi bölümleri bitirip işsiz kalan ya da yapmaması gereken işleri, işsiz kaldığı İçin yapan insanlar varken, bu durumda birde çalışmaya burun kıvırmak biraz garip01 Yorumla
Soran+1 yılDemek istediğimi anlamışsınız teşekkür ediyorum
+1 yılBir insan iş bulamazsa anlayış gösterilirdi ama yatması hoş karşılanmaz. Helalinden ekmek kazanmaya çalışması lazımdı. Karakterinden de soğuduğun anlaşılıyor, uzatma derim.
11 Yorumla
Soran+1 yılTabi iş arasa bulamasa destek olurum ki çooook oldum emin olun ama zamanla kendi isteğiyle çalışmadığını farkettikçe soğudum
+1 yılZamane gençleri çalışmayı pek sevmiyor. Senin niyetin gerçekten evlilik ise görünen köy kılavuz istemez. Sen de farkındasın olan bitenin. Sormana bile gerek yok.
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız teşekkürler
ilk başta önyargılı yaklaştım bu yazına ama okuyunca sana hak verdim ilerisi olmaz o kişiyle iş beğenmesi gerekiyor birşeylere tutunması gerekiyor hiç yoksa bile
11 Yorumla
Soran+1 yılBir de evlensek ben yatayım o çalışsın mantığım d ayok ben şu an çalışıyorum zaten
😂 adamin isi yok gucu yok ama sevgili bulabiliyor masallah. Keske sevgili bulmaya harcadigi vakti is bulmaya harcasaydi
28 Yorumla
Soran+1 yılYa başlarda hak verdim işsizlik var dedim alttan aldım ama bu bildiğin keyfi çalışmyor yani iş beğenmiyor ben markette çalışıyorum mesela
Soran+1 yılToplasan 6-7 kere gitmişizdir herkes kendi yediğini ödedi bir kere de ben ödedim
Soran+1 yılUtanç verici demi😀
Soran+1 yılÇok diş sıktım buradakiler de senşn derdin para o yüzden ayrıl diyorlar
+1 yılİlk başta okuyunca çok sinir olmuştum ama sonlara doğru haklı olduğunu anladım. Sen onun işi için elinden geleni yapıyorsan ve o burun kıvırıyorsa al karşına düzgünce konuş yine aynıysa yol ver gitsin
06 Yorumla
Soran+1 yılElimden gelenin fazlasını yaptım söylenmez ama telefon faturasına kadar verdiğim oldu zor durumda diye. Yemeğe çıktık ortak ödedik benim yediğimi ödemesin diye. Yeri geldi cebinde yok diye onun yediğini de ödedim ve buna benzer bir sürü şey. Ne yapacağım ben bununla evlensem? Evde yatacak ben markette sürüneceğim
- +1 yıl
Bu ileride içip içip karşısındakini de döver aman Allah uzak tutsun
- +1 yıl
Keşke herkes senin gibi iyi kalpli olsa
Soran+1 yılBen de ondan korkuyorum işte teşekkür ederim sağolun
- +1 yıl
Rica ederim. Sana bir olay anlatayım bir tanıdığım öyle acele edip evlenmişti, eşi sonra kumarda ne var ne yok yiyor orayı burayı dolandırıyor ardından araları bozuluyor ve boşanıyorlar. Şimdi 1 çocuğuyla ablasında duruyor. Ona göre düşün
Soran+1 yılBen de bundan korkuyorum işte
Senin derdin para değil, sevgilinin sorumsuz davranmasi. Bu durumu oturup etraflıca konusun. Eğer kendini düzeltmemekte ısrarcıysa zorlamanın anlamı yok. Sorumsuz biriyle bir ömür geçmez
06 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim ne güzel anladınız beni
- +1 yıl
Rica ederim. Yani yemeğimi yerim, sigarami içerim, böyle yaşar giderim kafasında biri yorucu olur. Çünkü hayat sürecinizde birçok zorlukla karşılaşacaksınız ve yanınızda durma sorumluluğunu göstermezse kendinizi sürekli yalnız hissedersiniz. Hatta kendi zorluklarınızın yanında bir de onunla uğraşmanız gerekir. Eş değil de evde bir çocuk bakiyor gibi olursunuz.
Soran+1 yılEvet evlenince de böyle kucağında bilgisayar yataktan çıkmazsa yanarım yani
Soran+1 yılSorumluluk bilinci diye bir şey yok
+1 yılSevgilin sorumsuz bir adam. Yoksa adam gibi adam ne iş olsa yapar sorumluluk alır. Doğrusu budur.
Madem onunla bir aile kurmak imkansız geliyor, uzatma01 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısınız teşekkürler
Ortada gerçek bir sevgi varsa bu tarz şeyler ortak bir şekilde de çözülebilir. Ancak haklısın, o bilinç yoksa baba rolünü üstlenemez. İş beğenmeyen insan günün sonunda sorumluluk sahibi de olamaz.
03 Yorumla
Soran+1 yılYa o kadar itici ki faizden gelen parayı yedik 1 ay bir şey yiyemem artık dışarı çıkmak yok falan diye güliyor. Babasına para ayarla şehir dışına çıkıcam falan diyor iğrenç ya
Soran+1 yılTeşekkür ederim sağolun
+1 yılO yaşta baba parası yiyorsa sıkıntı zorda olsa çalışmalı bir yerlerde, ben kendimi bildim bileli çalışıyorum, birazda özeniyorum bu tiplere ne ala dünya her şey rahat.
01 Yorumla
Soran+1 yılÇabalasa iş bulamasa haklı diyeceğim resmen hazır yiyici
+1 yılBende bi markette çalışarak hayatımı sürdürmeye çalışıyorum, yüzümüze bakan yok. Ask meşk işleri boş iş.
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Değer bilen yok.
+1 yılBöyle bir düşünce yapisindaydan ayrılmalısın ilerledikçe daha kötü olur
21 Yorumla
Soran+1 yılTamam
Eğitim & Kariyer konusunda 439 cevap paylaştı. Yol ver gitsin ya ne uğraşacan.
Daha hayatın gerçek yüzünü görmemiş21 Yorumla
Soran+1 yılÇocuktan farkı yok
Yani en iyi sen tanıyorsun sana göre değil senin hissettiğin bu ve önemli olan da bu
21 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim sağolun
+1 yılNeden iş beğenmiyor? Ego sorunları mı yoksa sağlık sorunu falan mı var?
21 Yorumla
Soran+1 yılKuaföre gel çalış demiş arkadaşı tırnakları boya olurmuş milletin ağız kokusunu çekemezmiş, yanıma markete gel müdürle konuşurum diyorum yapamazmış ona gelmezmiş
Gizli Üye(18-24)+1 yılbence de yol yakinkinken agrıl kanka daha kendine zor bakıyor dedigin gibi ailesine nasıl sahip cikicak nasıl ilerlerse oyle alısir ve bu durum onda coktan aliskanlikyapmistir bile illa zengin biri derdinde degilim ama en azindan caliskan olsun kendi biseyleri kostursun bu yeter inan. duzeltmeye calissanda duzelmez huyu ise ugrasmadan bitir
22 Yorumla
Soran+1 yılSadece iş beğenmemesi olsa keşke yemin ederim 26 yaşında mı 16 yaşında mı belli değil
Cevap sahibi+1 yılya neden kendini yoruyorsun canım sana yazık bırak gitsin hqyır gelmmiysecek biriyse
- Eğitim & Kariyer konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılBöyle sorular ksmde popüler oldu galiba sürekli bu tarz sorular geliyor sen ne yapacağını kendin biliyorsun
04 Yorumla
Soran+1 yılBiliyorum diğer insanların fikirlerini merak etmtim
- +1 yıl
Milletin aklıyla yol yürüme yolda kalırsın
Soran+1 yılKimsenin aklıyla hareket etmiyorum dediğim gibi diğer görüşleri merak ettim
- +1 yıl
Tamam iyi akşamlar
İş beğenmemek ne demek. Kirli bir şekilde para kazanmıyorsa, çalışmanın ayıbı beğenmemezliği mi olur?
03 Yorumla
Soran+1 yılİşte anlamıyor kafası basmıyor
Soran+1 yılEgosu tavan beğenmiyor
+1 yılSorumluluk alacak kıvama gelmemiş ya da çalışacak g. t yok ama yaşıda az değil bu şekilde olmaz. Evlenirseniz muhtemelen sen ona bakarsın.
03 Yorumla
Soran+1 yılBen çalışıyorum ileride birlikte çalışıp eve destek oluruz diye dişimi sıktım ama yok olmuyo
- +1 yıl
Olmuyorsa fazla zorlama bu durumda olacak gibi değil zaten. Geri kalan hayatında başarılar dile gönder
Soran+1 yılHaklısınız geç bile kaldın
+1 yılSoğumuşsun sen ondan. O iş yürümez zaten. Uzatma daha da fazla.
11 Yorumla
Soran+1 yılHaddinden fazla soğudum hem de
+1 yılZaten boyle konusabiliyosan onun hakkinda hic sevmemissin demektir ayril en iyisi
11 Yorumla
Soran+1 yılSevdim ama canıma yetti
Bende uvv mezunuyum yeri geldi marangozluk yaptım. Yeri geldi şaka yok hela temizledim... suanki işimi bulana kadar hep zor işlerde çalıştım.. ama boş durmadım..
O çocuk pek gelecek vadedemiyor11 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef hiçbir şey vadedemiyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılO ışık yoksa ayrıl. Bilsen ki çalışkan maddi durumu yok ama ekmeğini taştan çıkaracak o zaman sonuna kadar gidilir onunla.
21 Yorumla
Soran+1 yılÇok mantıklı ve haklı güzel bir yorum teşekkür ederim
Bence bir halt olmaz ondan. Kendisi küçük dağları ben yarattım havaları falan . Üstelik bir iş beğenmemek. Diğer işleri yapanlar insan değilmi? Ünvst bitirince ne oluyor. eğitim oluyor ama eşeklik baki kalıyor insan'da bazen.
04 Yorumla
Soran+1 yılÇok çok haklısınız
Soran+1 yılYArın konuşacağım kesin kararımı verdim
Bence zor zamanda yaninda ol ama sürekli caismayan biriyse uzak dur
04 Yorumla
Soran+1 yılBen aylardır yanındayım dışarda yemek yerken bile herkes kendi yediğini ödedi cebinden beş kuruş almadım ama yetti artık
Soran+1 yılParası olmaması değil sorun tembell olması
Gizli Üye(30-35)+1 yılKafa yapısı zaten üni için çok bile 26 yaşına gelmiş faiz ve baba parası bayılıyorum böyle insana ben Allah şükür devlet işinde çalışıyorum maaş iyi arabam var birikmişim var ne Düzgün namuslu biri denk geliyor ve evlilik için maddi olarsk daha iyi konuö isterim eşimi rahat geçindirmek için sizin yaşınız kaç
011 Yorumla- +1 yıl
Ay yavşama hemen bee kadın derdini anlatıyo şurda
- +1 yıl
Dldlocpspcps
Cevap sahibi+1 yılNe yavşaması doğru olan bu çoğu erkek çalışmıyor sevgilisine her gün sigara aldıran bi boka sap olmayan da gördük
Soran+1 yılİş beğenmiyor yan gelip yatıyor resmen bıktım. Bie yere yemeğe gittiğimizde bile ödetmedim kendim ödedim yediğimi
Cevap sahibi+1 yılYa sen çok iyi dayanmışsın bence ilk güzel bir ders ver sonra ayrıl yok şınu bepenmem bunu beğenmem iş bulup çalışacaj bunda ne var gerekirse bulaşık yıkasın millet iş bulamaz bu beğenmez ne zamandır sevgilisiniz
Cevap sahibi+1 yılVe hesabı ortsk ödeme ne ya şaka mı bu benim bildiğim erkek öder
Soran+1 yılErkek ödemek zorunda değil. Ben içimden geldi ödedim sorun etmedim ama soğudun
Cevap sahibi+1 yılBence ödemek zorunda eğer sevgili iseniz ödemeli benim düşüncem ve evlilik yaşına gelmiş biri hele kız çalışırken kendi baba parası yemesi berbat
Soran+1 yılUtanç verici valla
Cevap sahibi+1 yılKesinlikle sizin yaşınız kaç nerden tanıştınız
+1 yılNeden soruyorsun? Kendin karar veremeyecek kadar küçük mü yaşın?
01 Yorumla
Soran+1 yılAkıl istiyorum
+1 yılPsikolojik olarak bu tonda konuşuyorsan zaten uzaklaşmışsın. İnancın yoksa düzeleceğine ayrıl gitsin
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ediyorum evet bitirdim kafasa
- +1 yıl
Rica ederim ne demek 😄 her zaman önceliğin kendin olsun 😄
- Eğitim & Kariyer konusunda 704 cevap paylaştı.
+1 yılVadeye mi ulan dolar alsaymis daha kâr yapardı olan parasını da eritmis huaha
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle diyordu pek sormam öyle şeyler vade falan diyordu
+1 yılAyrılıp ayrılmamak senin kararın ama bu durumun böyle gitmeyeceğini eğer bir gelecek düşünüyorsa şimdiden bir yerden başlaması gerektiğini kafasına sokman gerekiyor.
05 Yorumla
Soran+1 yılÇok denedim fayda etmedi
- +1 yıl
O zaman ciddi kararlar alma zamanı gelmiştir
Soran+1 yılBen de aynı fikirdeyim
- +1 yıl
O zaman sana yeni hayatında başarılar 👍
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılAyrıl gidip bir baltaya sap olanla evlen seni durduran mı var canım.
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yapacağım
26 yaşında hala bir yerlere girmek için çabalamayıp yatıyorsa ayrıl yani ondan baba olacağını sanmıyorum üzücü.
05 Yorumla
Soran+1 yılMemur olmayı bekliyormuş kpssye açıp bakmadan
Soran+1 yılEvet onu bahane edip çalışmıyro hiçbir yerde
Soran+1 yılBittirdim kafada
Gizli Üye(25-29)+1 yılLan bende manit gel yanımda bir yerde iş bul çalış diye taa nerden nereye gideyim iş bulayım terketsin beni bide milletin yaptıgına bak
02 Yorumla
Soran+1 yılBak gör işte
Cevap sahibi+1 yılÖyle olmak gerekiyomuş demek akıllanırım artık
+1 yılEyer gerçekten çabalıyorusa çalışıyorsa ona destek ol he ama sadece yiğip geziyorsa bir işi yoksa yol ver gitsin ben kaç yıldır uğraşıyorum çalışıyorum ama yine para yok oda öyleyse yanında dur ama çalışmıyorsa boşuna ayrıl gitsin
07 Yorumla
Soran+1 yılYemin ederim sadece yiyip geziyor hiçbir çabası yok
- +1 yıl
Ozaman haklısın onunla yuvada kurulmaz çabalamayan erkek evine zor ekmek götürür hazır yer içer helal yoldan para bile kazanamaz zor gelir ona
Soran+1 yılHaklısınız çok soğudum
- +1 yıl
Allah karşınıza hayırlı birini çıkartsın inşallah 🙂
Soran+1 yılAmin sağolun
- +1 yıl
Sizde sağolun okadar yorumun arasında benim yorumuma cevap verdiğiniz için teşekkürler 😊
Soran+1 yılBen teşekkür ederim ne demek
Gizli Üye(18-24)+1 yılTerk etme sonra bize zengin koca kalmiyo takılın siz 2 fakir
15 Yorumla
Soran+1 yılValla fakirim markette sürünüyorum belim kopuyor her gün eve nasıl geldim bilmiyorum o evde yatıyor utanmadan
Cevap sahibi+1 yılGüzel misin özellikle fiziğin nasıl git iyi maaasli koca bul sana ne diye 30 una gelmiş bi bok olmamış birey hiç mi yok çevrende maasi en azından iyi bi enayi git evlen tipe bakma
Soran+1 yılÖyle biri değilim ki ben sırf para için biriyle evlenilir mi
Aylardır çekiyorum bir beklentim olmadı yemeğe gittik hep ortak ödedik bir kere de ben cebimden verdim sinemaya gidiyoruz ben ödüyorum işi yok yazık diye üzülüp hediye falan alıyordum aylıktan artırıp ama çok yoruldum artık bıktım
Cevap sahibi+1 yılEn iyisi boş ver ayrıl yat Yatağa güzelce m as t yap kendine gevse sonra koy kafayı yat sabah çok güzel uyancaksin vakit kalırsa maa sttan sonra banyo yap banyoda da m as t yap yaramazlık uap. Kural 1 . Erkekler kullanilmak için yaratildi sonuna kadar kullan her sekilde nasıl ki bi cocuk canı sıkılınca oyuncaklarıyla oynuyosa sende oylr yap hatta magazanin mudurune de hafif hafif yürü yemeğe cikart kendini;)
+1 yılBi insanın heleki sevgilinin biseyinden utaniyosan onu sevmiyosundur bence böyle ayrilip ayrilmicagini sen bilirsin ama bence ayrıl karşıdaki kişiye yazik
12 Yorumla- +1 yıl
Böyle kızlarımız dan gurur duyuyoruz ♥️
Soran+1 yılAlakası yok sevgi başka bu özelliklerini görüp soğumak başka
Gizli Üye(30-35)+1 yılsen zaten ondan çoktan ayrılmışsın, bu konuşmalar onu gösteriyor
01 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir
- Eğitim & Kariyer konusunda 820 cevap paylaştı.
+1 yılSen düşünüp kararını vermişsin zaten, hayırlısı olsun
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
+1 yılBen sahsen calismayan adama bi kadini yakistiramiyorum sorumsuz olan bi adami ailesine bakamadiktan sonra ne isey yariycak o kisi?
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısınız
- +1 yıl
Teşekürler :)
Olacak gibi değilse ayrıl bence bir ömür geçireceksin sonunda millet asgari ücretle geçinemiyor siz nasıl 500 600 tlyle geçineceksiniz
11 Yorumla
Soran+1 yılGülerek anlatması bir de çok itici ya
Ayrıl. Kesinlikle söylüyorum bu türden Bi adamla evlendim ailesine güvenen adamla olmaz pişman olursun
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim
+1 yılBencede ayrilmalisin cocuk kurtulsun senden troll soru gibi ama yinede sinir etmeyi basardin Bravo sana
15 Yorumla
Soran+1 yılNeyine sinir oldunuz? Benim markette sabahtan akşama kadar kolileri kaldırıp çalışıp, onun babasından gelen parayı yiyip iş beğenmemesine defalarca gel müdürle konuşayım burada çalış diye yalvarmama rağmen aman deyip evde yatmaya devam etmesine mi?
- +1 yıl
Aslinda haklisin sadece başlıkta yazma şeklin cok yanlis olmus. O zaman ayril sende sana göre haklısın
Soran+1 yılTeşekkür ederim evet başlığı anlık sinirle öyle yazmıştım
- +1 yıl
Rica ederim kusura bakma detayi okumadan yazdim bende okuyunca iyi anladım seni
Soran+1 yılSorun değil ☺️
+1 yılBi baltaya sap olmamaya devam ettigi surece evlenme onunla maddiyat evlilikte kim ne derse desin onemli
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız
+1 yılÇok var böyle tipler 😂 arkadaş bile olummaz. Kaldı ki sevgili olucam, hayatimi paylasicam. Oldu
21 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız
Sabret hemen okadar kolaymı parası yok yakışıklı değil ev araba osu olsun bu su olsun elin delinin kıymetini bil on dan daha iyisini bulamaz sın
03 Yorumla
Soran+1 yılSorun ev araba değil sorun iş neğenmemesi Çalışmaması gel yanımda çalış dediğimde yok yaaaaa tarzı hareketleri
Soran+1 yılBilsem
Ayrıl. İlkokul mezunları bile canavar gibi çalışıyor. Çoğu univ mezunu pazarda calisiyor bu arada bizim burdaki pazarcilar ayda 20 30 bin kazanıyor
03 Yorumla
Soran+1 yılAynen iş beğenmiyor ben ona deli oluyorum
Soran+1 yılAyrılacağım
+1 yılOlayı kafanda bitirmişsin sen zaten bize ne diyor sordun anlamadım
11 Yorumla
Soran+1 yılMerak ettim diğer insanlar ne diyecek diye
Eee en başından beri işsiz olduğu biliyorsan sonradan bırak. man dogru olmazki
12 Yorumla
Soran+1 yılTabi ki biliyordum ama şöyle biliyordum, iş arıyor ama bulamıyor diyordum çok da hak veriyordum işsizlik ülke ekonomisi belli. Sonradan anladım ki kendisi iş beğenmiyor kaç kere teklif ettim müdürle konuşayım gel dedim istemiyor kuaförü istemiyor mağaza istemiyor yen gelip yatıyor bıktım
Olmaz zaten aile reisi 15 kazaniyorum ucu ucuna yetiyor
01 Yorumla
Soran+1 yılNe güzel
Aynen sen onun tembelliğinden dolayı çok sıkılmışsin ayril o halde
15 Yorumla
Soran+1 yılBıktım vallahi
Soran+1 yılAyrılacağım
Soran+1 yılTeşekkürler
+1 yılAklın varsa kac kurtar kendini asla duzelmez hep böyle devam eder ömrün biter
13 Yorumla
Soran+1 yılVallahi ya soğudum çocuk gibi
- +1 yıl
Beninkide ayni biliyomusun en ufacik derdinde arayip ağlıyor güçlü durmuyor
Soran+1 yılİtici o da öyle ağlıyor hemen sesi falan titriyr
+1 yılEvlenince sen ona bakarsın hatta sen yatağa atarsın. :D
11 Yorumla
Soran+1 yılBen mağazada markette çalıştım şu an bir marketteyim ben niye sürünüyorum da o iş beğenmiyor? Erkeğim diye övünür bir de haksız mıyım yani
- Devamını Gör (74)
Devamını Gör(119)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Sevgilimin işi yok, maddi durumundan utanıyorum. Ayrılmalı mıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer