Bayramda eşimin ailesine gitmeli miyim, bu kadar haksızlığa rağmen siz olsanız ne yapardınız?

Eşimin ailesiyle çok anlaşamıyorum çok haksızlık yaptılar çünkü şimdi ise onlar benden ben de onlardan nefret ediyorum ama her zaman bayramda olsa eşime gidelim görelim diyen de bendim sonradan senin yüzünden dememeleri için ama artık onların yüzlerini görmeyi bırak seslerini dahi duymak tahammülüm yok yine de bu bayram gidelim diyordum ki kendi içimden öyle geçiriyorum ama eşime gidip hakkımda büyücü demişler ki asla işim olmaz öyle şeylerle çok iyi bilirler o yüzden uzak tutuyormuşum onları oğullarını yapmadığım şeyle suçladılar aramızı açmaya çalışanlar da onlar ayırmaya çalışanlar da onlar bu büyü lafını duyduktan sonra vazgeçtim gitmeyeceğim ama ben gitmezsen eşim de gitmez diye düşünüyorum sonra bana gelip sonradan laf eder diye çekiniyorum ama şimdiye kadar o kadar şeye susup gittik zaten ama bu sefer istemiyorum
Bayramda eşimin ailesine gitmeli miyim, bu kadar haksızlığa rağmen siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla