Eşimin ailesiyle çok anlaşamıyorum çok haksızlık yaptılar çünkü şimdi ise onlar benden ben de onlardan nefret ediyorum ama her zaman bayramda olsa eşime gidelim görelim diyen de bendim sonradan senin yüzünden dememeleri için ama artık onların yüzlerini görmeyi bırak seslerini dahi duymak tahammülüm yok yine de bu bayram gidelim diyordum ki kendi içimden öyle geçiriyorum ama eşime gidip hakkımda büyücü demişler ki asla işim olmaz öyle şeylerle çok iyi bilirler o yüzden uzak tutuyormuşum onları oğullarını yapmadığım şeyle suçladılar aramızı açmaya çalışanlar da onlar ayırmaya çalışanlar da onlar bu büyü lafını duyduktan sonra vazgeçtim gitmeyeceğim ama ben gitmezsen eşim de gitmez diye düşünüyorum sonra bana gelip sonradan laf eder diye çekiniyorum ama şimdiye kadar o kadar şeye susup gittik zaten ama bu sefer istemiyorum
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer