Yaşadığınız yerden memnun musunuz?

Sonra da niye AB'ye giremiyoruz oluyor, tavşanın tavşan oteline gittiğine mi yanalım , patronun medeniliğine mi 😂
Peki fırsatınız olsa siz nerede yaşamak isterdiniz?
Yaşadığınız yerden memnun musunuz?
Yaşadığınız yerden memnun musunuz?
Cevapla