+1 yılMemnunum, Bursa'da yaşıyorum , böyle güzel ve yaşamı diğer güzel Büyükşehirlere uygun şehir yok. Şöyle ki;
-Merkez ilçe Osmangazi olup şehir merkezinde kira fiyatları yüksek değil. Şehir merkezinde de gezilecek yerler var ve yürüyerek bile gidebilirsiniz bu yerlere. Ayrıca her yerde metro olduğu için, Metroyla modern yerlere gitmeniz kolay
-Su kaynakları, Sanayi , Turizmi ile tarımıyla, kendine yetebilen bir şehir
- İş imkanları, bu özellikleri taşıyan diğer şehirlere göre daha zengin
-Dinci ile Laik oranı, bu imkanları taşıyan diğer Büyükşehirlere göre neredeyse eşit. Bu yüzden, hangi grupta olursanız olun; yalnızlık hissetmezsiniz. Muhafakarları da laiklere karşı, şiddet eyleminde bulunmuyor. Çünkü Bursa insanı, kibar. Doğudan gelenleri ve Suriye'den gelenleri , sıkıntı.. Yoksa, yerlisinden zarar gelmiyor.
-Eğer yükselikte oturuyorsanız, yazları sıcak olmuyor ve vantilatör açmadan uyumak mümkün. Kışları da çok sert değil. Mesela bu sene, hiç Doğalgaz faturası ödemedim.
- Aynı zamanda metropol bir şehir olup sıkılmanız mümkün değil
- Ormanlık alanlar fazla olduğundan, şehrin muhteşem atmosferi var.
-Denizi güzel olmasa da sahilleri, hafta sonu yürüyüş için uygun. Temiz tek tük koy var ama yine de Büyük Deniz anaları nedeniyle dikkatli yüzüyoruz. Ayrıca sahil olan ilçelere, ulaşım da ucuz ama koylara pahalı
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
İlk hesabım da 2021 de ki... “yerden” yazdığın yere hayattan yazmıştım. Yaşadığınız hayattan? Mutlu olmanız için ne lazım demiştim ahaha o zamanlar ksyi çoşturmuştum çoğu oklar bende benle alakalı cevaplar vardı ahaha her neyse valla yaşadığım yerden de hayattan da memnun değilim. Para lazım çünkü yaşadığın yeri de değiştirebilirsin, değiştiremiyor yani iyi edemiyorsan.
06 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıloturduğum semt pendik. İstanbul'da anadolu yakasnn ceper semtlernden biri ama bölge çok güzel. yeni sağlam yapılar ki çoğu villalar ve siteler. tertemiz sokaklar. yemyeşil her yer. yakınmzda Aydos. ferah müthiş bir tatil beldesi gibi.
011 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılyazın müthiş oluyor. sitede iki tane havuz var. tepemizde aydos manzarası. ee buralar yeni yapılarla dolu olduğu için caddeler de çok güzel bakımlı yemyeşil. iyi güneş de alıyoruz çünkü şehir merkezindeki gibi binalar birbirnn tepesinde değil ve düzenli. çok geniş bir manzarmız ve mangallım partilik balkonumız da var. yani yaşanması keyifli bir bölge.
Cevap sahibi+1 yılteşekkür ederim. sen peki?
Cevap sahibi+1 yılyani memnun musun?
Cevap sahibi+1 yılhangi açılardan olumsuz peki.
Cevap sahibi+1 yılanladım. ama sizin de çevre ülkeler gidiş gelişinz rahat
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
48Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılHiç memnun değilim.
01 Yorumla- +1 yıl
Üzücü ama
- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılAnkara sıktı artık yaa sanirim yeni bir şehire güzel bir şehire ihtiyacım var
21 Yorumla
+1 yılMemnunum, hem şehrimden hem de ilçesinden memnunum. Şehir önemli fakat yaşadığın ilçe, mahalle bile çoğu şeyi değiştiriyor. Örneğin İstanbul.. Sarıyer'de bir ilçesi Esenyurt'ta bir ilçesi.
10 Yorumla
+1 yılAslında memnunum diyemem ama alınılması gereken derslerin yeterince alınmadığına inanıyorum o yüzden daha zamanım var burada. Tadını çıkartıyorum.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılEvet ama Akdeniz bölgesinde yaşamayı daha çok isterdim
10 Yorumla
+1 yılMemnunum ama neden daha çok istediğim bir yer olmasın
10 Yorumla
Benim yaşadığım yer gerçekten benim için çok özel. Burası sadece bir şehir ya da bir ev değil, aynı zamanda birçok anı ve duyguyla dolu bir yaşam alanı. Bu yüzden, "Yaşadığım Yerden Memnunum" diyebilmek benim için gerçekten anlamlı.00 Yorumlaİnsanlar az çok idare eder (en azından Konya, Kayseri ve Osmaniye gibi değil) deprem bölgesi olmaması ve ucuzluğu bakımından iyi bir yer.
01 Yorumla- +1 yıl
Neresi acaba
- Aile & Toplum konusunda 18,3b cevap paylaştı.
+1 yılİnsanları beş para etmez ama yaşadığım yerin düz olması, trafik olmaması ve istediğimi rahatlıkla bulmam açısından iyi.
03 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 326 cevap paylaştı.
+1 yılDar apartman dairesinden mutlu değilim. Müstakil bir ev olsaydı daha iyi olurdu.
03 Yorumla- +1 yıl
Çünkü müstakil evlerde hayvan beslemek daha kolay olur.
Memnun sayılırım sadece yurume mesafesi biraz uzun o can sıkıyor onun dışında iyi ya
05 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 485 cevap paylaştı.
+1 yılhiç memnun değilim ama mecbur yaṣıyorum en kısa zamanda burayı terk etmeyi nasip etsin Allah
01 Yorumla Değilim, imkanım olsa bir saniye durmaz çeker giderdim
05 Yorumla
+1 yılmesleğim icabi ile dünyayı dolaştım dünyanın neresine gidersen git yanında kim olduğuna bağlı
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 518 cevap paylaştı. Soranlara memnun değilim diyorum ama başka şehirde birkaç hafta geçirince geri dönmek için can atıyorum.
00 Yorumla
+1 yılIst. Memnunum ya. Seviyorum dünyanin en guzel şehriniiiii
03 Yorumla- +1 yıl
Istanbulu sevmeyen de nereyi sever baska bilemedimm
+1 yılAnkara memnunum yaşadığın yeri sevmezsen mutlu olamazsın:) ♥️🚀
01 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı.
u +1 yılYeni bir yerde yeni bir başlangıç yapıp ruhumu iyileştirmek isterim.
05 Yorumla- +1 yıl
Onu söylemeyeyim ama yenilik daha iyi olur.
- +1 yıl
Teşekkür ederim.
- +1 yıl
Aynen benim de knk
Saksı değiliz kanka bulunduğun yerden memnun değilsen konumu değiştireceksin mutlu olmak istiyorsan
01 Yorumla
+1 yılİstanbul'da öğrenci olarak mecburi olark yaşıyorum, yoksa 1 gün bile durulmaz
07 Yorumla- +1 yıl
Öğrenci olarak yaşamak zaten berbat, aynen
- +1 yıl
çok tesekkurler
- +1 yıl
iyi aksamlar
Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Ay asla değilim her yer dağ taş toprak iki gram sulak yer yok. Ayrıca insanı da berbat😒
09 Yorumla
+1 yılMemnunum ama yeşillik alanı çok olan yeri tercih ederim
03 Yorumla- +1 yıl
Ankara
Aile & Toplum konusunda 594 cevap paylaştı. Ben bu ülke den hiç memnun değilim aslında ülkeden değil yaşam standartların dan.
10 Yorumla
+1 yıl10 üzerinden 6. Ama alternatif kaçışlar olabildiği için, dengeliyoz biz onu
00 YorumlaEvet çok fazlasıyla farklı bir yere alisamayacagimi düşünüyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYaşadığım şehirden ve ülkeden ( İstanbul Türkiye) memnun değilim
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYurtdışına gidiyorum
Cevap sahibi+1 yılAlmanya
Gizli Üye(25-29)+1 yılAmsterdam’dan da memnun olmayanı döverler 😅
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılevimizi seviyorum komsularimi sevmiyorum
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılpek memnun değilim ama buna da şükür
10 Yorumla Evet, fazlasıyla memnunum.
01 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılDeğilim, allahın unuttuğu yerdeyim
05 Yorumla- +1 yıl
Keko kro yuvası🥺
- +1 yıl
Yok İstanbul 😂 en üzücü olanıda bu ya🥺
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Şehirden evet de semt her yere çok uzak
01 Yorumla
+1 yılFikirler biraz daha önemsensin isterdim
07 Yorumla- +1 yıl
Yani fikirlere önem verilmiyor yargılanıyor; insanın neyi neden düşündüğü, neden istediği sorgulanmadan yargılanıyor.
- +1 yıl
Güneydoğu lakin bir ehemmiyeti yok çünkü bizim Türk toplumumuzun büyük kısmında bu böyle.
- +1 yıl
Teşekkür ederim saol.
+1 yılTabiki dglm her imkan kısıtlı nefretlik olsun
03 Yorumla- +1 yıl
Giresun
+1 yılMemnun değilim maalesef ya
010 Yorumla- +1 yıl
Uzay
- +1 yıl
. dönemem kardeş kaçak gledim buraya
- +1 yıl
Önce buralara düzene sokayım onada el atarım merka etme
- +1 yıl
Sağol kraallll 🤣🤣🤣
- +1 yıl
🤣🤣🤣🤣😁😁
- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılistanbuldayım ve hayır artık memnun değilim
00 Yorumla
+1 yılSiz benim neler çektiğimi nerden bileceksiniz
00 Yorumlaçok fazla yokuşu olması dışında memnunum
01 Yorumla- +1 yıl
Yokuş diyince aklıma Ankara geliyor
Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. İyi ki.. Dedim her zaman
00 Yorumla
+1 yılMemnun olmak zorundayım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılErzurum'da yaşıyorum ve memnunum
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEskisi kadar olmasada soğuk 😊 ama seviyorum ben
+1 yılevet memnunım
10 Yorumla
+1 yılEvet
10 Yorumla
+1 yılElbette memnunum.
10 YorumlaEvet
10 Yorumla
+1 yılMemnunum.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. memnun değilim
10 YorumlaDeğilim
10 YorumlaAaah ulan hayat ahh ahh
10 Yorumla
+1 yılHem evet hem hayir
10 Yorumla
+1 yılHayır
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMemnundum artık degilim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKesinlikle ama kesinlikle memnun değilim
00 YorumlaBiraz işte
15 Yorumla
+1 yılHic değilim
01 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Memnunum
01 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Evet
01 YorumlaDeğilim pek
03 Yorumla
+1 yılEvet memnunum
03 Yorumla- +1 yıl
İzmir sjsjs
+1 yılİdare eder
04 Yorumla- +1 yıl
Almanya
- +1 yıl
Katılıyorum
- Devamını Gör (62)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer