Yaşadığınız yerden memnun musunuz?

Bizim sitede yaklaşık 100 daire var. Site harika. Havuzlu villalar ama öyle berbat bir özelliği var ki, buradan nefret etmeme neden oluyor. Sitedekilerin hemen hepsi 75 yaş üzeri. En genci, 55 yaşında. O da babam. :D Huzur evi gibi mk. Her iki haftada bir cenaze çıkıyor siteden.
Tek başıma, sap gibi kaldım burada. Sizin de böyle sıkıntınız var mı?

Güncellemeler
6 ay
Yaşadığınız yerden memnun musunuz?
Cevapla