Evlenince eşin böyle kısıtlamalar koyuyorsa bu ilişki normal mi, sağlıklı mı?

Konuştuğum erkek haftada iki kere sosyalleşirsin çalışmak istersen çalışırsın ama erkek olmayacak 6 yaşından büyük erkek olmayacak iş yerinde dedi. Kadınların olduğu ortamlara girersin ama erkek olan ortam yok zaten erkek arkadaşın da olamaz dedi. Kargocu da kapıya gelmez dedi.

Evlenince eşin böyle kısıtlamalar koyuyorsa bu ilişki normal mi, sağlıklı mı?
Cevapla