Severek evlendiğin eşinden duygular bitince boşanmak haksızlık mı, devam mı etmeli?

5 yıllık evliyim severek evlendik bu süreçte kırgınlıklarımız ve kızgınlıklarımız karşılıklı oldu. Onur kırıcı bir durum oluşmadı ama eski duygu da değiliz bazen çok ilgili olurken bazen çok fazla görmezden gelebiliyoruz birbirimizi 1 çocuğumuz var

Güncellemeler
3 ay
Durum adrenalin eksikliği değil bazen bana karşı kayıtsız oluşunda yük gibş hissediyorum. Duygularım varlığım düşüncem bir insana yük olacak ise o kişinin neden yanında kalayım ki diye düşünüyorum
Severek evlendiğin eşinden duygular bitince boşanmak haksızlık mı, devam mı etmeli?
Cevapla