Evet hiç hak etmediğimiz şeyler yaşadık değer verdiğimiz kıymet verdiğimiz el üstünde tuttuğumuz en zor zamanında yanında olduğumuz insan gerçekleri duyduğu zaman yüzüne gerçekler söylendiği zaman nasıl bir kişiliğe büründüğünü çok güzel bir şekilde görmüş olduk. 3 gün önce beş para etmez güvenilmez yüzüne bakılmaz ilk hatasını da sileceğim dediği insana bugün gidip kanka arkadaşım dostum kanki diyen insanlar yarın gidiyor. Kendisinin en zor zamanında yanında olmuş destek olmuş sohbet etmiş insanı sırf eleştirdi diye engel atıyor e böyle insanlarla da karşılaşıyoruz hayatta kolay mı. Ne demişler insan var insan var. Ama işin en ilginç tarafı ne biliyor musun gün gelecek bugüne engellediği insan var ya yarın o yanında kanki şimdiye gezen insanlardan bir kazık yiyecek bu sefer gerçekten kendi değerini bilen kendi kıymetini bilen kendisine samimi gerçekçi doğal görünen insanı arayacak ama Bulamayacak hani ben nankörmüşüm ya bir şey çok merak ediyorum acaba ben nasıl bir nankör olabilirim. Nankörlük nedir biliyor musun? Zor zamanında yanında olan insanları bir kenara atıp sana gram faydası olmayan insanları kanka yapmaktır. Bundan sonra istediğini kanka yapabilirsin kendine sana değil sadece kendime kızıyorum. O kadar aptal bir insanmışım tabii diğer yapacağım deyip de yapmadıklarınızı saymıyorum bile neyse herkes ikiyüzlülüğünde bir yüzsüzlüğünde mutlu olsun bundan sonra ben yokum
Ha unutmadan değer vermek sadece Instagram'da sohbet etmekle iki görüntülü aramakla onunla sohbet etmiyorum muhabbet etmiyorum seninle konuşuyorum demekle olmuyor yorumlarda da iletişim kurmak bir iletişim şeklidir bana değer veren insan benim düşmanımla samimi oluyorsa bu değer vermek demek değildir
Teyzoşşş 🫶🏻kadınlar günün kutlu olsun 🥰 hak etmediğim olaylar ve sözleri hayatıma dahil ettiğim doğrudur. Dıştan affetmiş gözükebilirim ama içten kimseyi affetmedim.
Evet elbette. Ancak yaşanması gerekiyor bazı olayların. Çünkü bazen o olay sonucunda bazı şeyleri daha sakin görebiliyor veya dönüşümümüzü sağlayabiliyoruz. ✨
Bu soru insanın içine dokunuyor 🌿 38 yaşına gelmiş bir kadın olarak sen de bilirsin ki hayat bazen hiç hak etmediğin sınavlar çıkarıyor karşına. Ben de zamanında emek verdiğim bir dostlukta haksız yere suçlandım. Çok canım yanmıştı 💔 Ama şunu gördüm, yaşadıkların senin değerini belirlemiyor. Sen iyi kaldıkça hayat bir yerden telafi ediyor ☕✨ Kahveni yudumlarken şunu hatırla, güç bazen en sessiz anlarda büyüyor 🌸💪
yasadim ama daha guclu kalktim zaten ben 30 dk üzülür sonra icime atar o yuku tasidikca alisir gormezden gelirim bu herkes icin farkli olabilir ama benim hayatimda böyle oldu ama sunu fark ettim belki yasimdan dolayi 18 yilda ne yasadin dicekler vardir ama insan birseyler yasadikca kendine dönup gelistiriyor ve bir yerden sonra yasadiklarindan sebep ilerde yasayacagi tüm dertleri görmezden geliyor