Tüm arkadaşlarımın Kadınlar Günü’nü kutlarım💙 sitede kadın profili ile gezenler sizin de kutlu olsun.. Erkeğin adam olduğu yerde kadına her gün 8 Marttır🌸 diyorum.
Başkasının katili olan bir erkek , senin hikayenin kahramanı olamaz , çünkü bir insanın yaşama sevincini öldürmekte bir cinayettir 🖤 dil değişmezse davranış değişmez davranış değişmezse toplum değişmez ✍️ ✍️ korkusuzca gezdigimiz sevgi dolu güzel bir dünya olsun hepimiz inşallah kadınlar günümüz kutlu olsun 🙏 ❤️ 🌷💞
Senin de Kadınlar Günü’n kutlu olsun. 🌸Şu an için bir şey ifade etmiyor. Bir gün herhangi bir hediye ile ( Çiçek olur, çikolata olur veya beğendiğim ama alamadığım herhangi bir şey olur.) gelip kutlayan biri olursa şayet o zaman anlamı olur. Yoksa daha birkaç gün öncesine kadar unutmuşum bile. Bir kız arkadaşım hatırlattı. Kıza bile “8 Mart’ta ne vardı?” diye sordum unutup. 🤣🤣
Evde çocuk büyüten besleyen iş hayatında topluma katkı sağlayan bir de bunun ikisini birden yapan kadınların hatırlandığı anlamlı bir gün bugün her ne kadar bu gün olan olaylar çok acı da olsa her yıl kadınlara çiçek hediye verilen bir gün olduğu için güzel
Hayatın her anında bizimle olan; gücüyle, emeğiyle ve sevgisiyle hayatımıza değer katan tüm kadınların , Başta şehit anneleri olmak üzere; annelerimizin, eşlerimizin, kardeşlerimizin ve hayatımıza dokunan tüm kadınların 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü saygıyla ve minnetle kutluyorum. 🌹
Dünya Kadınlar Günü bana görünmeyen emeği hatırlatıyor 🌸 Mutfakta yemek yaparken paçasına tutunan bebeğiyle ayakta kalmaya çalışan binlerce kadını düşünüyorum 💛 Hem üretip hem şefkat veren, yorulsa da devam eden kadınları… Senin dediğin gibi değer bilinen yerde her gün 8 Mart olmalı. Kadının emeğinin romantize edilmediği, gerçekten paylaşıldığı bir hayat diliyorum 🌿 Kadın olmak güçlü olmak demek ama yükü tek başına taşımak demek olmamalı 💙
Tarih 8 Mart 1857. New York'ta bulunan bir dokuma fabrikasında çalışan 40 bin işçi, günlük 16 saatlik iş yükünün 10 saate indirilmesi ve ücretlerde artış yapılması talebiyle bir grev başlattı. Örgütleyen kadınlardı ve bu güne dek yapılmış en büyük kadın eylemlerinden biriydi. Kadınlarımız bizim herseyimiz varlığımızı onlara borçluyuz iyi ki varsınız, 8 Mart dünya kadınlar gününüzü kutluyorum.🌹
Sayın fesfs Bence: "Kayıt" olurken sorularda 2 seçenek var. Kadın ve erkek 3. 4. ve diğer diye cevaplar olmalı idi. Çok haklısınız her kes yerini bilmeli. Siz sanırım Erkek olup; hem erkek hem kadın, ya da tersi 2 profille dolaşanlardan söz ediyorsunuz sanıyorum. Onları: Adam olamamışlık, özüne saygısızlık ve sefillikle suçluyorum. Kendine güveni olmayan bir insan hayatta başarılı olamaz. Zaferleri her zaman çok kısa ve anlık olur.
Bu tarz günlerin benim nazarımda bir kıymeti yoktur, ben kendi doğum günümü bile kutlamam, kutlanmasını da beklemem. Ama âdet yerini bulsun: İyisiyle kötüsüyle bir sene-i devriyesine daha iştirak ettiğimiz 8 Mart Kadınlar Gününüzü kutlar, her türlü felâket, musibet, şiddet ve kötü erkeklerin gazabından ırak olmanızı niyaz ederim.
Benim için bir anlamı yok çünkü kadınlar bir gün değil her gün değerliler. Yani bunu bir günle belirlemek siz kadınlara haksızlık. 8 Mart 'a kadar kadınlara herşeyi yap 8 Mart 'ta kadınlar gününü kutla bence kendinizi bir güne sığdırmayın.
Kadınların ne muhteşem varlıklar olduğunu yılın 364 günü anlayamamış olanların dikkatini çekmek için icat edilmiş bir gün diye düşünüyorum. Belki bi farkındalık yaşayıp kıymet bilirler diye umut edilmiş gibi. Başka hiç bir şey ifade etmiyor.
Yıllardır gördüğüm ve tecrübe edindiğim nokta kadının bacak arasına ve nefsine sahip olamaması, adamın ise adamlık vasıflarını taşımaması ikili yaşami medenice bitiremeyenkerin diğer kişiler ile ilişki yaşayarak onları hayatlarına katarak felaketi kendileri sagliyor
Bugün bir aldatmacadır ama kadınlar mutlu oluyor o yüzden ciddileşmenin anlamı yok tüm kadınların günü kutlu olsun 🙏🏻 ama bugün benim için daha önemli kısmı doğum günüm olması 😃
Vallahi her kadın kadınlar gününü hak etmiyor kusura bakmayın evde kıçını devirip yatıp koca parası Yiyip ama ben bir zengin koca bulayım kafasında gezen kadınların Ben kadınlar gününü kutlamıyorum gerçekten emek veren gerçekten Kıymet veren gerçekten bir şeyler için mücadele eden kadınlar kadınlar gününü hak ediyor Ayrıca ne oluyor ki Kadınlar Günü kutlu olsun Hadi oldu kuru kuru kutla dünya erkekler günü de var kıçınızı hatırlıyorsunuz hiçbirinizHele bu devrin kadına zengin koca bulup Metres hayatı yaşadıktan sonra herkes kadınlar gününü hak etmiyor Gerçekten hak eden kadınların Kadınlar Günü kutlu olsun
kadınlar günü güzel bir gün fakat öte yandan insanların normal zamanda kadınlara değer göstermeyip kadınlar günü olunca sahte ilgi ve sevgilerini görmeye tahammül edemiyorum birazcık. keşke oldukları gibi olabilseler..
Çünkü değer gördüğü kıymet verildiği her gün zaten bir kadın için güzel bir gündür
Kadınların kıymeti ve değerini bir güne indirgenemez kesinlikle
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
3 ay
Demin haber okudum bir kadın daha göç etti bu diyardan. Bugün birde. Neyi kutluyoruz kadının değeri toplum olarak bilinmedikçe çok gereksiz geliyor bana bu kutlamalar
Açık olmam gerekirse özel günlerin benim için bir anlamı yok. 24 saat bile anlamı olmayan bir güne kainat anlamı yüklüyoruz. Ama her şey devam ediyor senenin 364 günü kadına eziyet ediliyor bir gün çiçekler alınıyor.
Kadının sadece bir varlık değil, aynı zamanda hayatı dönüştüren bir enerji olduğunu hatırlatan bir gün. Unutmayalım ki yaratım dişil enerjiyle başladı. Erkek egemen dünya düzeni var olsa bile…
Benim için bir günlük bir gün değil, kadınlar benim nazarımda narin varlıklar, onların her iyi olan şeyi hak ettiklerini düşünüyorum ama kötü olanların değil “ aranızdan kötü ruhlular da çıkabiliyor”
bence 8 Mart dünya kadınlar günü, kadınların haklarını ve başarılarını kutlamak için önemli bir gün. erkeğin kadına saygı gösterdiği her gün zaten 8 marttır yani kadınlar gününü her gün kutlamak lazım
aslında bizi erkek yapan, hayatımızın çoğu yükünü paylaşmaktan fazlasını yapan, yanımızdayken kendimizi değerli hissettiğimiz bu insanlar olmadan biz hiç birşeyiz. iyi ki varsınız, kıymetinizi bilmeyen, üzen kıran erkekler bizden değildir.
Kadınların değerini anlamak için bir gün tek yeterli ise öyle günü kutlamaya değer bulmuyorum. Kadın her gün değerlidir tıpkı erkeğin olduğu gibi. O yüzden özel günlerin çoğunu saçma ve gereksiz görüyorum.
"tum sene toplum baskilari, ev isleri, iş stresi, cocuk bakiciligi yaptirmak derken burunlarindan getirelim ama 8 Mart geldiginde yalandan bir buket hazirlatip ona senede bir gunu izin verelim." yok artik daha neler
Şahsen ben erkek olsam erko kelimesi kanıma dokunur delikanli adam bu kelimeden hoşlanmamalı laubali ve cıvık bir itham bana göre hiç bir erkeğe erko diye hitap etmem