3 ay
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
197Cevap
Mutsuz ise mutlu olmasını sağla
Yanlış bir şey yok alın
Yanlış yapmıyorsun. arada ver snrsz takılın
Allah akıl fikir versin ne diyim
Sana üstün hizmet madalyası takmalılar 🙄🙄
Bekarların hakkına niye giriyorsunuz ablacım
En iysisi yapuosun evli erkak kardeşim bi baska
Yok hayır işliyosun 🤣
Arkadaşca konusuyorsanız sorun olmaz
hayır doğru yoldasın
Sence doğru mu yapıyorsun
En iyisini yapiyorsun bence
O doğru yapıyor seninki şüpheli
Konuş sohbetten zarar gelmez
Anlaşıyorsan konuş
Yok canm estağfurullah dogru yapıyorsun
Muhtemelen seninle yatmak isteyecek hazır ol
yanlış yapıyorsun konuşmayı bırak
Çok doğru yapmışsın devam
🤣🤣🤣Mutsuzum tuzağına düşme
Yanlış yapıyorsun seviyorsa boşasın o zaman görürüz yanlış yapıp yapmadığını
Yok doğru yapıyorsun yarın birgün senin eşinde seni aldatırsa üzülme
İnşallah sen evlenince senin kocanlada bekar bı kız konuşur yazısir tamam mı sizin gibilerden tiksiniyorum igreniyorum
İnsallah aynısı seninde basına gelir
Neden zoruna gitti peki empati kurunca bak yanlış olduğunu anlıyorsun böyle yuva yıkıcı konumda olan sensin Şu an
Olmadı git onla sevgili ol alttina da yat
Cünkü ben de bi insanım onun yuvasını yıkmak istesem bencil biri olurum sadece normal sohbetimiz var bana bi zararı yok hemen yuva yıkmak diyorsunuz
İyi de şu an yaptığın sence doğru mu
Farkında mısın evli bir sorunu varsa gider sana ayrimak yerine vaktini karısını karşısına alır konusur
Mağdur edebiyatı yaparlar hep onlar manipüle ederler
Karısıyla kendisi arasındaa benim onu yuvasından etmek gibi bi derdim yok
Yuh artık altına yat falan nasıl bi terbiyeniz var
İyi de eninde sonunda iş oraya geliyor seninle sevgili olur bir kaç buluşmadan sonradan el ele tutusma yakınlaşma temas derken kendini yatakta bulcan
Olacakları söylüyorum bağlanırsan bir de vay haline
Yataga girmem onada söylerim komtrollü bi lkızım
Kontrole bakmaz aşık olursan geçmiş olsun
Yok kanka çok doğru yapıyorsun
Yaşlar kaç
29 35
burada mı tanıştın
İnsta
Tesadüfen mi 😂
Salın şu evli insanları ya
Tm
Uzak dur
Amaç be bilmiyorum ama sonucu kötü olur hem senin için hem onun için.
Haklısın
Ben de konuşuyorum
Ne zamandan beri konusuyorsun
2021'de tanıştık ilk olarak sosyal medyadan sonra ben o hesabımı sildim 3 yıl sonra başka bir isimle döndüm yine karşıma çıktı ama biz hiç reel olmadık internet üzerinden sadece, bi kaç görüşelim dedi ama ben kaçtım sadece hayal ediyorum ve bu hoşuma gidiyor.
Bizde suanda uzak mesafeyizz 😊 aynı senin gibiyim
Bunu sevgilisi olan iki kişi ile daha yaşadım fakat sevgilileri olduğunu bilmiyordum ve şuna kanaat getirdim;erkekler iğrenç varlıklar ve pis duygularını hayatlarındaki kadına yakıştırmadiklari icin bizim gibileri kullanıyorlar.
Aklıma birisi geldi
Ne , nekadar , niyçin konuştuğuna göre değişir
Her evli erkeğin yalanı
senin kocanda mı öyle yapıyor yoksa
evliyse uzak durman gerek
Haklısınn ama cidden bekar erkekler bin kat iyi
bekar oldukları için olabilir
Bekar erkeklerden bin kat iyi pardon
yok bekar erkekler daha iyi
Hayır bekar erkeklerin ne oldugu belli değil her türlü kadınla beraber manipülatifler saygısızlar benciller bu adamla konustuğumdan beri kendimi insan yerine konduğumu hissediyorum
seni manipüle ettiğini anlayamadığın için canım sadece iyi bir şey gibi zannediyorsun akıllı olsa karısıyla ilgilenir seninle değil
Neden etsin ki ben ona kilometrelerce uzağımm bir sürü kadın var benimle mi ugrassın
sen bekar mısın?
Evet
nerden tanışıyorsunuz
İnsta ☺️
aynı şehirde misiniz? yaşlar kaç
Farklı sehirler
uzak mı?
6 7 saatlik
zaman kaybı bence. sanaldan ve uzak mesefelerden bir cacık olmaz. sen hangi şehirdesin
Olan var yani benim olması icinde beklentim yok ki
Olanlara bakma sen. Ona karşı bir duygun var mı
Var ama hic evliliği hakkında konusmak istemiyo
onu seviyor musun
Ne konuşuyorsun.. Neden konuşmuyorsun
Normal seylerrr konusuyoruz
Yani flört seks falan yok
Evet yok suanda
Şu an da derken olacak o zaman
ne gibi konuşmalar oluyor
Normal bana hal hatır soruyo cünkü rahatsızlığım var onunla paylastım beni merak ediyo ilgileniyo
geçmiş olsun neyiniz var başka biri yok mu hayatınızda siz evli değilmisiniz
Yok bekarımm cok saolun ona acmak istedim kendimii yani sonumuz kötü olsa bile insallah o hep mutlu olur iyi birii
evli eşi duysa ona ne der o senin ile ilgilendiği kadar eşiyle ilgileniyor mu acaba
Benle bisey yapmıyo sadece bana halimi hatrımı soruyoo
boş ver o kişiyi bence
senin eşin aynı yapsin istermiydin
İstememm bana bisey yaptığı yok ki zaten
sendemi evlisin sevgilin gibi
Yokk sevgilim değil henüz
neyin simdilik bu adam peki
Konusuyorum tanısmaya calısıyorum
ama o evli sen peki evlimj bekar mi
Bekarımm
Ne pislik insanlarsınız ya masum insanlar yerine senin gibiler yok olacak asıl
Bisey yapmadım sadece sohbet
Umarım ilerdeki eşinde başka kadınlarla konusur sende yakalarsın konustuğunu o zmn anlarsın
Öyle beddualar etmeyelimm bence kötü düsünen kisiler kendi kötü niyetlerinden boğulur umarım
Nasıl
Yapma kanka, olmaz.
Onu mutlu et, yazik ☺️☺️
Hayat senin. Takıl kafana göre
Her mutsuz olana kucak mı açacaksın
😂 😂 😂 Bu güzeldi bak
Allah kimseyi bu kadar düşürmesin.
Yanlış yapıyorsun bacım
Konuş istediğini yaşa hayat senin elbette. 🥰🥳😅
Bu arada bakir bir erkekle cinsellik ilgini çeker miydi?
Yalnız yaşayan erkeklerin evine git sende
Yoooo konuşan çok bende evli kadınla konuştum
Kafana senin uzak dur
Midem bulandi.
Efendi mi 😁🤣
Senin kararın senin bileceğin bir şey bu.
Aferin sana. Ne diyelim
Sen kendini ne olarak görüyorsun?
Çok yanliş yapıyorsunuz
Çok doğru yapıyorsun
Engeli basıp göndeemen lâzım
Uzak durman gerek 🍀
Yok be
Dimi yaa
Bende tam tersini yapıyorum da yani göreceli bi kavram doğrusu djdjdj
Evet
Ben de mutsuzum
Neden mutsuzsun kac senelik evlisin
4 senelik evliyim. Eşimin bencillikleri, ailesinden kopamaması vs vs birçok şey var
Peki konustun mu onunla
Defalarca konuştum ama hiçbir şekilde ılımlı bir dönüş alamadım
Allah insallah hayırlısını verir sana yani demek ki her sey cinsellik değilmis 😊 napmayı düsünüyorsun baskası hayatına girse
Aldatmadım hiç. Ama eşime saygım kalmadı. Bilmiyorum biri gelse ne olur
Helal olsun sanaa. Benim konustuğum kisininde sen gibi oldugunu düsünüyorumm cünkü kimse aynı hayatı paylastığı karısını bu sekilde üzmek istemez demek ki biseyler icin cözüm aranmıs bulunamamıs karsı taraf yorulmus
Evet çok yoruldum. Aldatmak öyle kolay bir şey değil, yuva yıkan olmak istemiyorum. Beni anlayan biri olursa onunla beraber olurum belki
Ne diyeyim Rabbim güzel günler nasip etsin insallah erkekler capkın ama kimse hali hazırda düzeninde bozulmasını istemez senide anlayan biri cıkar beyfendi birisin konusmandan anladım
Teşekkür ederim. Sence biriyle olursam kendimi kötü hissetmeli miyim
Baak elinden geleni yaptıysan hic biseyden anlamıyorsa dene bence ama bosansan daha iyi olur cünkü ben arada kalmıs onun yuvasını yıkar mıyım diye korkuyorum 😊 simdi sen de gizli gizli bulusacaksın görüseceksinn yani kötü hissedersin
Gizli olması lazım zaten, çocuğum var boşanıp onu eşime bırakamam.
Ama karsı taraf nolcak? Sana bağlanırsa
En baştan söylerim.
Ama o isler öyle olmazz kendi acımdan konusuyorum sen iyi düsün bence
Evli biriyle olmalıyım sanırım eşit şartlar olsun diye
Belkide amaa bu sefer de iki taraftan darbe yiyebilirsin
Nasıl yani
Yani ikinizde yakalanabilir misiniz risksiz biri olmalı belkide evli olup mutsuz olan biri daha uygundur senin icin
Evet ben de onu diyorum
Hakkında hayırlısı olsun benimde öyle
Sizin ilişki ne durumda peki? Görüşüyor musunuz
Biz Şu an uzak mesafe henüz görüsmedik ama cok tatlı bana karsı düsünceli görüsebilirim her an
Görüşürseniz bir şeyler yaşanır mı? Yaşlarınız kaç
Onun 35 benimde 29 yani eğer konustuğu gibi biriyse yükselirim
Anladım. Her şeyi yapar mısın?
Yok bakireyimm
Anladımm. Ama yine de heyecanlı olur bence yüzeysel de olsa
Ee tabiiii kimseyle yasamıyorum bide duygusal olarak yükseksem
Anladım. Mesaja geçsek mahsuru var mı senin için?
Tanınırım amaa🤭
Benden laf çıkmaz merak etme
Biz şimdi sana doğru yapıyorsun desek de inanacak mısın abla? Soruyu sorduğuna göre biliyorsun yanlış olduğunu.
Yanlıs evet haklısınız
Bekar birini bul evliyi napcan
Bekarlar iğrenc
Niye iğrenç olsun ya
İğrencler istekleri bitmiyor her kıza ayrı umut veriyorlar sapklar
Bir zaman sonra evli adaöın da aynı talepleri olacak