Lisede Suriyeli olduğum için dışlanıyorum, adım yüzünden yabancı muamelesi görüyorum ne yapmalıyım?

Surlyeliyim, normal okulda okuyorum yani Türk okulunda (lise). Beni dışlıyorlar. Ne yapmalıyım? Adım Zahra.

Adım farklı diye "sen yabancı mısın?" Diyorlar, mecburen söylüyorum Suriyeli olduğumu.

Güncellemeler
3 ay
Teşekkürler arkadaslar. 🙏
Lisede Suriyeli olduğum için dışlanıyorum, adım yüzünden yabancı muamelesi görüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla