Not: Bu soruyu sadece düşünmek ve konuşmak için soruyorum. Kadınlar da çalışabilir, erkekler de yemek yapıp temizlik yapabilir. Hepimiz insanız. Yarın 8 Mart olduğu için böyle bir soru sormak istedim lütfen yanlış anlamayın🙏🙏🙏😊
3 ay
Guzel dusunmussunuz. Konunuzla belki alakasiz ama ben 8 Marta karsiyim. Madem esit jsek kadinlari 1 gune sigdirmak sence cinsiyetci bir ayrim degil mj. Kadin farkli bir sey mi ki gunu kutlaniyor. Bir elmanin diger yarisidirm Kokten karsiyim. Her gun insanlik gundur. Kadin erkek gunu olamaz.
Düşüncene saygı duyuyorum. Ben 8 Martı kadınları bir güne sığdırmak olarak değil geçmişte kadınların yaşadığı eşitsizlikleri ve verdikleri mücadeleyi hatırlamak için önemli bir gün olarak görüyorum. Bugün sahip olunan birçok hakkın arkasında kadınların verdiği emek ve mücadele var bu yüzden bana göre 8 Mart ayrım yapmak için değil farkındalık oluşturmak için var
Ne güzel ve anlamlı bir soru sormuşsun 🌸 8 Mart ruhuna da çok yakışmış 💜 Ben bir günlüğüne roller değişse inan inanılmaz bir empati artışı olurdu diye düşünüyorum. Erkek evde çocukla ve işle uğraşınca görünmeyen emeği daha derinden hissederdi. Kadın da dışarıdaki iş stresini deneyimlerdi. Bu deneyim bence kim haklı tartışması değil, “sen neler yaşıyorsun”u anlamak olurdu 🤍 Evlilikte ve ilişkide en kıymetli şey zaten bu farkındalık 🌿✨
Cevap
5Cevap
Bir çok erkek batırırdı muhtemelen
Ev işi çok daha zor.
Yaaa dimi
Evet evet evett
Güzel olur
Ev işleri daha zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?