Eşimle sorunlar yaşıyorum detaya bakar mısınız?

Kimsenin burada dert dinlemek istemediğini biliyorum buraya yazmayı ben de istemezdim ama yapay zekayla konuşmaktan bıktım. Evliyim hiçbir erkekle özelden konuşmayacağım lütfen hemcinslerim yazsın konuşacağım hiçbir arkadaşım yok. Eşimle ciddi sorunlarım var 3 aydır evliyiz odayı ayırdı. Hiç kaybetme korkusu yok ne yapabilirim?

Güncellemeler
3 ay
Arkadaşlar bu adam nasıl burnu sürter hatasını anlar? Çok yıpranıyorum yol gösterin
Güncellemeler
3 ay
Ben bu evden çıkıp gitsem mi yanlış bi hamle mi olur? Evi benim babam aldi bu arada bize. Ne yapayim da ciddiye alsin beni? Az önce kapisini tiklattim kitledigi kapisini. Ne var diye bagirdi nefretle bişey yok dedim döndüm salona
Eşimle sorunlar yaşıyorum detaya bakar mısınız?
Cevapla