O kadar saçma ki, kadın tüm gün yemek yap ev işi yap, çocuklara bak hem de bunu uyku hariç kalan tüm zamanlarını katarak yapıyor ve adam çalışıp para getirdiği için bütün işi kendisi yapıyor zannediyor! Nefret böyle insanlardan
3 ay
O kadar saçma ki, kadın tüm gün yemek yap ev işi yap, çocuklara bak hem de bunu uyku hariç kalan tüm zamanlarını katarak yapıyor ve adam çalışıp para getirdiği için bütün işi kendisi yapıyor zannediyor! Nefret böyle insanlardan
Cevap
3Cevap
Ev işi zaten paylaşımlı olmalı ama para kazanmak da öyle...
Çocuk bakmak da öyle emzirmek de öyle olsun hatta dogurmak karnında tasımak da:) çocuk anneden alacagı şefkati bakıcıdan alınca saldırganlasır bir arastırın nasıl olurmus. 7 yasına kadar bu böyledir. Ha kadın kariyer yapıcam çocuk yapmıcam derse orası ayrı bilemem ama çocuk anneden KOPARILMAMALI hiç bir bakıcı anne yerini tutmaz. Hiç bir mama anne sütünün yerini almaz. Bu kapitalizm dayatmasıdır.
Evin işinin beraber yapılmasına gelince adam bu sefer ben yardım ettim sende işe gir diyicek eğer kadın hem işe girip hem çalışıcaksa birde çocuk yapmayacaksa o adam be bo* ka yarıyor:) ne vasfı var o adamın önündeki dışında
Ben senin ablan değilim ülkenin gelişmeme sebebisiniz cidden
Sizin gibi kafalar yüzünden kadınlae mutsuz mutsuz kadın demek mutsuz toplum demek çünkü o çocuğu yetiştirip topluma salan da kadındır:) ama işte algılamak için zeka gerek ya
Ezdirmeyecek kendini
Ya bir video izledim için gitti kadın ev hanımı, adam ona faturaları ben ödedim dıyerek tokat atıyordu. Kadının evde küçük bebekleri var birde
Öyleleri de var
Nasıl görmüyorlar
Ya bir video izledim için gitti kadın ev hanımı, adam ona faturaları ben ödedim dıyerek tokat atıyordu. Kadının evde küçük bebekleri var birde
İnsanlarla beraber olsunlar
Ah ah keşke biliyor musun ilk başta maske takıyorlar, gizliyorlar elde edene kadar kadın gerçek yüzünü bilse evlenmez ki birde aşkın gözü kördür derler ya
Yav çok görüyoruz haberlerde hirt meselesi bize hikaye okuma
Ben bizzat şahit olduğum çok şey var hikaye sen oku gerçekler ortada:
Neyse uyuyacam yazma bildirim geliyor umarım karşına seni seven biri cikar
Var çok şükür ben sadece ülkenin haline üzülüyorum böyle videolara üzülüyorum
Bence degerli olmali
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu öfkeni çok iyi hissediyorum 🌿 Ev içi emek görünmez olduğunda insanın içi yanıyor. Sen bütün gün bedenini ve ruhunu koyuyorsun ortaya, ama karşılığında takdir duymuyorsan değersiz hissedebilirsin 💔 Para kazanmak emekse, evdeki bakım emeği de en az onun kadar gerçek ve yorucudur. Sorun çoğu zaman alışılmış roller ve farkındalık eksikliği. Konuşulmadıkça anlaşılmıyor. Sen emeğinin kıymetli olduğunu önce kendin kabul et 💛 Değer görmediğin yerde sınır koyman da çok kıymetli 🌸