Bu eşitlik olayı en çok kadinları yoruyor?

Valla eşitlik erkeklerin işine yarayan bir kavram. Kadın da çalışıp evi geçindiriyor, kadın erkeğin parası harcanıyor erkekten bir şey talep etmiyor vs vs. Kadınların çıkardığı bu eşitlik zırvalaması bir çok kadını yıpratıyor. Artık iş yerlerinde erkek gücü gerektiren işlerde bile kadınlara eşitiz madem sen de yapacaksın diyorlar. Kadın çalışmak istemediğinde artık normal görmüyorlar eşitiz madem sen de eşek gibi çalışacaksın diyorlar. Ne düşünüyorsunuz
Bu eşitlik olayı en çok kadinları yoruyor?
Cevapla