Apartman da evli kadının evli erkeğe kötü söz bile olsa durup dururken laf atması ne kadar normal, detayı okuyunuz?

Daha önceden ilk taşındığımız zamanlar kışın üst komşu tam bizim camın önüne halılarını sererek bizim güneşimizi günlerce kapattı bir de kış günü zaten ev güneş almıyordu. Gündüz evde ışık açıyorduk. Her neyse bir gün dışarıda eşim üst komşunun hanımını görünce durumu anlattı ve kadın "çekemem benim nazımı 10 gün çekeceksiniz" dedi. Böyle deyince de eşim sinirlendi o anda bir tartışma yaşandı. Eşim "Ne demek naz çekmek" dedi. Biraz sert çıkıştı haliyle ama haklıydı. Sonra dün bu üst komşunun hanımı misafirlerini uğurlarken eşimi görünce bu da bizim "aptal komşu" demiş yanındakine. Eşim kadın olduğu için eşi olmadan muhatap olmadan gitmiş boşvereyim demiş. Sizce kadının eşime böyle yapması, demesi normal mi? Kadının amacı nedir?

Apartman da evli kadının evli erkeğe kötü söz bile olsa durup dururken laf atması ne kadar normal, detayı okuyunuz?
Cevapla