Daha önceden ilk taşındığımız zamanlar kışın üst komşu tam bizim camın önüne halılarını sererek bizim güneşimizi günlerce kapattı bir de kış günü zaten ev güneş almıyordu. Gündüz evde ışık açıyorduk. Her neyse bir gün dışarıda eşim üst komşunun hanımını görünce durumu anlattı ve kadın "çekemem benim nazımı 10 gün çekeceksiniz" dedi. Böyle deyince de eşim sinirlendi o anda bir tartışma yaşandı. Eşim "Ne demek naz çekmek" dedi. Biraz sert çıkıştı haliyle ama haklıydı. Sonra dün bu üst komşunun hanımı misafirlerini uğurlarken eşimi görünce bu da bizim "aptal komşu" demiş yanındakine. Eşim kadın olduğu için eşi olmadan muhatap olmadan gitmiş boşvereyim demiş. Sizce kadının eşime böyle yapması, demesi normal mi? Kadının amacı nedir?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer